آفتاب

صدر: با جامعه روحانیت مبارز هم‌گام هستم

صدر: با جامعه روحانیت مبارز هم‌گام هستم

یک نماینده پیشین مجلس با حضور در فرمانداری تهران برای ثبت‌نام در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که جزو اصولگرایان بود ه و از قدیم با جامعه روحانیت مبارز همگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، سید شهاب الدین صدر با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران گفت: وظیفه همه ما در کشور است که در ارتباط با ارکانی از نظام که با رای مردم شکل می گیرد شرکت کنیم.

وی ادامه داد: یکی از راه های مشارکت این است که افرادی که خود را در بخش های مختلف کارشناس می‌دانند در معرض آرای عمومی قرار گیرند البته هر کس در یک فرایند انتخاباتی شرکت می‌کند باید به قوانین و مقررات کشور التزام داشته باشد.

این نماینده پیشین مجلس خاطر نشان کرد: من فکر می کنم همه باید تلاش کنیم مجلس کارآمدتری نسبت به مجلس قبل داشته بالشیم البته نمی گویم مجلس نهم مجلس بدی بود، چون به هر حال هر مجلسی دستاوردهایی دارد و زحماتی می کشند اما باید تلاش کنیم مجلس دهم ارتقا پیدا کند، کارآمد باشد ،‌باعث اقتدار بیشتر نظام شود،‌قوانین پخته تری داشته باشند، عزت ملی را تامین کند و گره گشای مشکلات کشور باشد.

صدر همچنین تاکید کرد:‌قوای سه گانه باید تمام تلاش شان را انجام دهند تا با وحدت و انسجام زیر نظر مقام معظم رهبری کارها را جلو ببرند.

وی با ارزیابی مثبت از حضور کاندیداها برای ثبت‌نام در انتخابات تصریح کرد: افراد زیادی تاکنون برای حضور در انتخابات کاندیدا شده اند که نشان از دلبستگی مردم به نظام است. تحمل همه ما باید زیاد شود و باید بتوانیم یکدیگر را تحمل کنیم، حرف های هم رابشنویم تا ان شاء الله با تعامل وهمبستگی کارها جلو رود.

صدر در خصوص نحوه حضور خود در انتخابات نیز گفت: من از قدیم جز اصولگرایان بوده ام و با جامعه روحانیت مبارز همگام هستم و اعتقاد من این است که در هر حال همه باید برای ائتلای نظام با یکدیگر رقابت کنند. خوشبختانه فضای کشور فضایی خوبی است و ان شاء الله رقابت خوبی شکل می گیرد.

این نماینده پیشین مجلس در پایان در خصوص ترکیب سیاسی مجلس دهم اظهار کرد: فکر می کنم اکثریت مجلس از اصولگرایان معتدل شکل می گیرد و قطعا شاهد حضور اصلاح طلبان نیز هستیم.

انتهای پیام

کد N1078491

وبگردی