آفتاب
معاون حوزه‌های علمیه:

حوزه علمیه یک سبک زندگی است

حوزه علمیه یک سبک زندگی است

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: صدهزار طلاب برادر و ۶۰ هزار طلاب خواهر در سراسر کشور داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان در مراسم تودیع و معارفه مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان، افزود: تفاوت حوزه علمیه و سایر آموزشگاه‌ها در این است که حوزه در حقیقت یک سبک زندگی در دنیا و انتخاب زندگی در آخرت است.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن شرط تبلیغ و انجام رسالت داشتن خشوع است، اظهار کرد: اگر قرار است که داعی الی‌الله و سراج منیر باشیم باید خشوع داشته باشیم.

ابراهیمیان تصریح کرد: هرچه‌قدر رفتار و اعمال روحانیت سنجید‌ه‌تر و به خدا نزدیک‌تر باشد مردم با ایمان‌تر شده‌اند کمااینکه در دنیای امروز که دشمن برای انحراف انسان‌ها نقشه می‌کشد اگر بخواهیم بر حرکت دشمن غلبه کنیم باید یک مدیریت مدبر و ساماندهی برای حوزه‌های علمیه داشته باشیم.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه به اندازه تلاش مدیریت، حوزه‌های علمیه می‌توانند رشد داشته باشند، اضافه کرد: ما امروز صدهزار طلاب برادر و 60 هزار طلاب خواهر در سراسر کشور داریم.

وی در خصوص ضروریات حوزه‌های علمیه خواهران لرستان، گفت: کیفیت‌بخشی به حوزه‌ها، گسترش و توسعه حوزه های سطح 3 و4 برای جهش علمی در لرستان مدنظر ماست.

انتهای پیام

کد N1078241

وبگردی