آفتاب
کوثری پس از ثبت نام در انتخابات مجلس دهم :

به مجلس نهم نمره‌ای قابل قبول می‌دهم

به مجلس نهم نمره‌ای قابل قبول می‌دهم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد مجلس نهم اظهار کرد: در مجموع به عملکرد این مجلس نمره‌ای قابل قبول، اما نه خیلی خوب می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اسماعیل کوثری پس از ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف خود از ثبت نام در انتخابات اظهار کرد:‌ وظیفه‌ای بر عهده همه ما است و بر اساس آن باید در هرکجا که ضرورت دارد حضور پیدا کنیم و در حد توان خود کاری انجام دهیم که هم رضایت خدا درآن باشد و هم منفعتی برای مردم.

وی با بیان این که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بر اساس اخلاق پایه گذاری شده است، همه کاندیداهای انتخابات را به رعایت اخلاق در رقابت‌ها توصیه کرد و گفت : اساس ما در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اخلاق است و مردم خود تشخیص می‌دهند که چه کسانی را انتخاب کنند و به چه کسانی رای ندهند.

این نماینده فعلی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید صلاحیتتان تائید شود اظهارکرد:‌اگر این اتفاق نیفتد شکرانه خدا را به جا می‌آورم.

کوثری در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا برای حضور در لیست اصولگرایان با شما گفت‌وگو شده است؟ اظهار کرد:‌من تاکنون در این زمینه صحبتی نداشتم و اصراری هم ندارم که حتما در لیست قرار بگیرم هر چه خرد جمعی تصمیم بگیرد من تبعیت می‌کنم.

کوثری در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد مجلس نهم می دهید اظهار کرد: در مجموع نمره‌ای که به عملکرد خود در مجلس نهم می‌دهیم نمره قابل قبولی است اما خیلی خوب نیست.

انتهای پیام

کد N1077571

وبگردی