آفتاب
آقامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا:

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر شهادت «سمیر قنطار» محکوم است

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر شهادت «سمیر قنطار» محکوم است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در برابر اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سمیر قنطار گفت که رژیم صهیونیستی با این اقدامات امیدوار به یجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی در دنیا است.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگوبا خبرنگار پارلمانی با اشاره شهادت سمیر قنطار توسط رژیم صهیونیستی گفت‌: رژیم صهیونیستی رژیم تروریستی شناخته شده در عرصه بین‌المللی است که با امکانات ، سلاح و پول آمریکایی به راحتی به کشتار مردم بی گناه اقدام می‌کند.

وی افزود: سمیر قنطار سالها رنج و حبس صهیونیست‌ها را در بدن خود داشت و در این وضعیت توسط صهیونیست ها به شهادت رسید. حال اینکه جامعه جهانی با ادعای حقوق بشر در برابر این جنایت رژیم صهیونیستی همچون سایر جنایات این رژیم کودک کش خم به ابرو نیاورد، این در حالی است که سازمان های مدعی حقوق بشر در برابر اقدامات ملت های ‌آزاده در مقابل رژیم صهیونیستی تنها به طرفداری از این رژیم می پردازد و به همین دلیل این اقدامات ناکام می ماند.

وی هدف رژیم صهیونیستی از به شهادت رساندن سمیر قنطار را ایجاد رعب و وحشت و نشان دادن زهرچشم دانست و گفت: رژیم صهیونیستی می خواهد از وضعیت به هم ریخته کشورهای اسلامی سوء استفاده کرده و با ایجاد رعب و وحشت قدرت‌نمایی کند، اقداماتی که با حمایت آمریکا انجام می‌شود و مجامع جهانی نیز سکوت می‌کنند.

انتهای پیام

کد N1077300

وبگردی