آفتاب
بیانیۀ تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/

شهادت «سمیر قنطار» روح تازه‌ای در کالبد جبهۀ مقاومت اسلامی دمید

شهادت «سمیر قنطار» روح تازه‌ای در کالبد جبهۀ مقاومت اسلامی دمید

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: شهادت سمیر قنطار، روح تازه ای در پیکرۀ جبهۀ مقاومت و بیداری اسلامی و خون تازه ای در کالبد انتفاضۀ فلسطین و مسجدالاقصی دمید.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی در پی شهادت مظلومانه و ناجوانمردانۀ سید و اسوۀ آزادگان لبنان «سمیر القنطار» با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت و تبریک شهادت این عنصر مخلص و وفادار به ارزش های اسلامی و الهی، شهادت را آرزوی دلیرمردان خدایی و کمترین پاداش سال‌ها اسارت و مجاهدت این شهید گرانقدر دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

«ولا تحسبنّ  الذین قتلوا  فی سبیل الله امواتاً  بل احیاءٌ  عند ربهم یرزقون»

خبر شهادت اسوه آزادگان لبنان موجب تأسف و اندوه میلیون‌ها مسلمان و انسان حقیقت طلب و آزادی‌خواه جهان به ویژه ملت شهید پرور و عزت طلب ایران اسلامی شد.

شهید سمیر قنطار که با بیش از سی سال، مبارزه و مقاومت و ایستادگی، رنج حصر و زندان دژخیمان رژیم تروریست و کودک کش صهیونیستی را تحمل کرده و با مقاومت ستودنی و وصف‌ناپذیر خود در مقابل همه ظلم‌ها ایستادگی و مقاومت نموده؛ به تمامی گروه های مقاومت و مردان آزادیخواه درس آزادگی، صبر و مقاومت تا مرز شهادت داد.

 برخورد مزورانه و مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی و نحوه ترور ناجوانمردانه این اسوه مقاومت، گواه صادقی بر تروریست بودن رژیم جعلی اسرائیل و  نشان از اوج حماقت و ترس و درماندگی آنان از قدرت نفوذ و عظمت شهید سرفراز سمیر قنطار بود.

رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی بایستی بداند که این جنایت وحشیانه و ترور سفاکانه بی پاسخ نمانده و قطعاً با جواب خرد کننده و دندان شکن و با پاسخ قاطع، صریح و کوبندۀ حزب الله لبنان، انتفاضۀ قدس و جبهۀ مقاومت و بیداری اسلامی روبه خواهد شد و اسرائیل غاصب را از این جنایت و حشیانه خود پشیمان خواهد کرد.

کد N1077062

وبگردی