آفتاب

تمجید عالم سنی لبنان از سخنان سید حسن نصرالله

تمجید عالم سنی لبنان از سخنان سید حسن نصرالله

شیخ «احمد قطان» رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان با تمجید از سخنان سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله، تمام رهبران سیاسی و مذهبی را به پیروی از وی در خصوص مواضع ضدصهیونیستی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، شیخ «احمد قطان» رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان از تمام رهبران سیاسی و مذهبی خواست در خصوص مواضع ضد رژیم صهیونیستی از سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیروی نمایند.

شیخ قطان تمام گروه ها را به پذیرش مقابله با دشمن تکفیری و صهیونیستی دعوت کرده و گفت: چرا امت عربی و اسلامی به این تحقیر و سازش راضی می شود و از نزاع اعراب و رژیم صهیونیستی دور است.

قطان همچنین تصریح کرد: اگر در تمام طوایف و مذاهب شخصی همچون سیدحسن نصرالله وجود داشت غده سرطانی رژیم صهیونیستی محو شده بود و جریان تکفیری که تمام طوایف و مذاهب را تهدید می کند وجود خارجی نداشت.

شیخ قطان با تمجید از سخنان سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت شهادت سمیر القنطار افزود: سخنان سیدحسن نصرالله همسو با دیدگاه ها و خواسته های تمام آزادگان جهان و به ویژه عناصر مقاومت در سرتاسر جهان بود.

گفتنی است سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته (دوشنبه) طی سخنانی در خصوص مسائل مختلف از جمله کشتار شیعیان در نیجریه، برنامه هسته ای ایران و همچنین ترور سمیر القنطار سخنرانی کرد.

وی پاسخ به ترور القنطار را حق مقاومت دانسته و گفت: به دوست و دشمن می گوئیم که به اقدام اسرائیل در ترور قنطار در هر زمان و مکانی واکنش نشان خواهیم داد و این حق ماست.

کد N1076954

وبگردی