آفتاب
آیت الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:

نماینده قالیباف در شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارد

نماینده قالیباف در شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارد

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: محمدباقر قالیباف شخصا در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان شرکت نکرده است اما نماینده ای را فرستاده تا در این جلسات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که برای خبرگان کاندیدا می شوند باید دغدغه انقلاب رهبری و ولایت را داشته باشند و سعی کنند که خادم مردم بوده و متوجه نگرانی های ملت باشند و ببینند که چه مشکلاتی دارند.

وی افزود: البته وظیفه مجلس خبرگان رهبری شامل این مسائل نمی شود اما باید افرادی که ثبت نام می کنند چنین خصوصیاتی را داشته باشند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما درخصوص کاندیداتوری سید حسن خمینی چیست گفت: من نمی دانم وی مراحل لازم برای انتخابات خبرگان را طی کرده است یا نه. من نمی توانم در این خصوص نظری بدهم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی درخصوص طرح شورای رهبری که اخیرا عده ای مطرح کرده اند گفت: این مسئله طرح بی موردی بود و بیخود طرح شد.

وی با اشاره به موضوع نظارت خبرگان و رهبری نیز گفت: وظیفه مجلس خبرگان این است که رصد کند و ببیند آیا رهبری شرایط ادامه رهبری را دارد یا خیر و آیا این شرایط آسیب دیده است یا بر قوت خود پابرجاست.

آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ما در شورای مرکزی تصمیم گرفتیم که یک نفر صحبت کند و آن سخنگو باشد و سخنگو هم آقای حداد عادل است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: آقای قالیباف در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان شرکت نکرده است اما نماینده ای را فرستاده تا در این جلسات شرکت کند.

کد N1076333

وبگردی