آفتاب

ترافیک سنگین پایتخت در شب یلدا

ترافیک سنگین پایتخت در شب یلدا

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حجم بالای تردد و ترافیک سنگین در اکثر معابر و بزرگراه‌های اصلی پایتخت در شب یلدا خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در شب یلدا اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی هم اکنون بار ترافیکی در اکثر بزرگراه‌ها و معابر اصلی پایتخت پر حجم و سنگین گزارش شده است.

مرادی بزرگراه‌های نواب، چمران، همت، حکیم، نیایش، مدرس، شیخ فضل الله نوری، اشرفی اصفهانی، جناح‌، رسالت، یادگار امام و ... را جزو بزرگراه‌های دارای ترافیک سنگین اعلام کرد و گفت: همچنین ترافیک در خیابان‌های انقلاب، آزادی، ولیعصر، مطهری، بهشتی و ... نیز نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور تا پایان امشب در معابر حضور داشته و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد خاطرنشان کرد: همچنین هماهنگی‌هایی با اتوبوسرانی به منظور افزایش شیفت های کاری انجام شده تا نسبت به تخلیه جمعیت اقدام شود.

به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حجم تردد انسانی در برخی از ایستگاه‌های مترو و بی.آر.تی نیز بالا گزارش شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود این وضعیت تا ساعاتی دیگر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

کد N1075720

وبگردی