آفتاب

فریدون عباسی با حضور در ستاد انتخابات شیراز ثبت‌نام کرد

فریدون عباسی با حضور در ستاد انتخابات شیراز ثبت‌نام کرد

فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی صبح امروز(دوشنبه) با حضور در ستاد انتخابات شهرستان شیراز برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه فارس، عباسی بعد از طی روند ثبت‌نام در جمع خبرنگاران، گفت: با احساس تکلیفی که نسبت به جامعه و مردم داشته و دارم اقدام به ثبت‌نام در این دوره انتخابات مجلس کرده‌ام.

وی با تصریح اینکه به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد، گفت: در مورد ائتلاف با گروه‌ها و افراد بعد از طی روند قانونی بررسی صلاحیت‌ها اظهارنظر خواهم کرد.

عباسی در پاسخ به اینکه چرا حوزه انتخابیه شیراز را برای شرکت در انتخابات شرکت کرده است، گفت: محل تحصیل من شیراز بوده و بیش از 30 سال خانواده‌ام در شهرستان نورآباد به عنوان یکی از شهرستان‌های استان فارس سکونت داشته‌اند.

وی ادامه داد: ترجیح دادم با توجه به ظرفیت‌های شیراز به عنوان مرکز استان فارس از این شهر برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنم.

عباسی در خصوص 9 دی نیز گفت: مردم ایران همیشه در صحنه حضور داشتند و مسائل و مشکلات را با حضور خود حل کردند. همانگونه که در همه صحنه‌ها از دفاع مقدس تا سایر عرصه‌ها حضوری تأثیرگذار داشته و دارند.

وی همچنین تأکید کرد: مشکلات عمومی در کشور وجود دارد که می‌توان با وضع قوانینی مناسب آنها را رفع کرد و البته بعضی مشکلات مربوط به برخی شهرستان‌ها نیز نیازمند قوانینی خاص است.

وی به تمام نمایندگانی که از استان فارس به مجلس دهم راه می‌یابند، توصیه کرد: تنها با همراهی، وحدت و اتفاق نظر امکان حل مشکلات استان وجود دارد.

انتهای پیام

کد N1075184

وبگردی