آفتاب

باشگاه خبرنگاران بسیج به طور رسمی آغاز به کار می‌کند

باشگاه خبرنگاران بسیج به طور رسمی آغاز به کار می‌کند

معاون روابط عمومی بسیج از آغاز به کار رسمی «باشگاه خبرنگاران بسیج» از روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته وحدت مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج برگزار می‌شود گفت: معاون خبر رسانه ملی، سردار محمدرضا نقدی و حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج سخنرانان مراسم افتتاح هستند.

وی افزود: رونمایی از پایگاه اینترنتی باشگاه و کارت خبرنگاری از جمله برنامه‌های افتتاحیه است و همچنین در نظر داریم به برخی از افراد نیز کارت افتخاری باشگاه را اهدا کنیم.

احمدی همچنین به تشکیل باشگاه در تابعیت خبرگزاری بسیج اشاره کرد و گفت: کلیه بسیجیان علاقمند به حوزه خبر- رسانه- عکس و تصویر می‌توانند به صورت الکترونیکی در سایت باشگاه و یا خبرگزاری بسیج ثبت نام نموده و با گذراندن دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف، عضو این مجموعه خبری شوند.

وی ادامه داد: باشگاه خبرنگاران بسیج که حداقل ده‌ها هزار بسیجی را سازماندهی خواهد نمود، بزرگترین مجموعه خبری دنیا خواهد بود که اولویت خبری آن نیز انتشار گفتمان ولایت و اخبار مردمی در اقصی نقاط کشورمان است.

احمدی با اشاره به دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی گفت: در سه سطح مقدماتی– تکمیلی و تخصصی دوره‌های گوناگونی در استان‌ها و شهرستان‌ها تعریف و مدون گردیده تا شاهد تربیت حرفه‌ای خبرنگاران بسیجی در کشور باشیم که طی 6 ماهه دوم سال 94 حداقل 10 هزار بسیجی دوره مقدماتی- حضوری و مجازی را می‌گذرانند.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح روز چهارشنبه دوم دی ماه 94 از ساعت 10 صبح در تالار رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1075064

وبگردی