آفتاب
همگام با دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس؛

ثبت نام ۱۷۶۶ داوطلب تا این لحظه/ذوالفقاری: توطئه‌ها را خنثی کردیم

ثبت نام ۱۷۶۶ داوطلب تا این لحظه/ذوالفقاری: توطئه‌ها را خنثی کردیم

در سومین روز از ثبت نام انتخابات مجلس تا ساعت ۱۰ صبح ۸۵ نفر ثبت نام کرده اند و در مجموع سه روز ۱۶۸۹داوطلب در سراسر کشور کاندیدای حضور در انتخابات مجلس شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در وزارت کشور  و تمامی فرمانداری های سراسر کشور آغاز شد.

امروز هم همپون روزهای گذشته چهره شاخصی در میان داوطلبان دیده نمی شود و حتمالا سیاسیون ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول کرده اند.

ثبت نام ۱۶۸۹ داوطلب در مجلس /۱۰۵ نفر زن و ۱۴۱۴ نفر مرد

مقیمی با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین آمار انتخابات، گفت: تا پایان دو روز ثبت نام یک هزار و ۶۸۹ نفر در انتخابات مجلس شرکت کرده اند که ۱۰۵ نفر آنان داوطلب زن و یک هزار و ۴۱۴ مرد هستند.

ثبت نام شهربانو امانی و احمدی بیغش

در میان داوطلبابی که در وزارت کشور حضور یافته اند برحی از نمایندگان دوره های گذشته مجلس دیده می شود که از جمله آنان احمدی بیغش نماینده دور هشتم مجلس و شهربانو امانی است.

علی طاهری و عبدالرضا ثروتی مجددا کاندیدا شدند

سید علی طاهری و عبدالرضا ثروتی نمایندگان مجلس نهم نیز مجددا کاندیدای حضور در انتخابات مجلش شدند.

ذوالفقاری: اشراف کامل بر تروریست ها داریم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور هم در جمع خبرنگاران آمد و از امنیت انتخابات گفت. وی با اشاره به تدوین اطلس امنیتی انتخابات گفت: در این اطلس مناطق قرمز، زرد و سفید شناسایی شدند و برای مناطقی که درگیری و تنش در انتخابات گذشته داشتیم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

ذوالفقاری با تاکید براینکه ما اشراف کامل به تروریست‌ها داریم گفت:  توطئه‌های توروریست ها را خنثی کرده و آنها را دستگیر کردیم. البته دو مورد هم وجود داشته که مربوط به مسائل دیگر است. همچنین در ایام اربعین موضوعاتی در آن سوی مرزها در حال شکل‌گیری بود که ما هم اطلاعات کافی در مورد آن داشتیم و برای تردد زائران خود امنیت لازم را به وجود آوردیم.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها به حدی نرسیده‌اند که بخواهند در داخل کشور خرابکاری کنند، افزود: از سال گذشته برخی عناصر وارد کشور شدند اما آنها در کنترل اطلاعاتی ما بوده و دستگیر شدند. تاکنون موردی پیش نیامده که بمبی گذاشته شود و ما آن را خنثی کرده باشیم. تاکنون ما اجازه خرابکاری به تروریست‌ها را نداده‌ایم.

 

این خبر به روز رسانی می شود.

کد N1074814

وبگردی