آفتاب
ذوالفقاری در جمع خبرنگاران:

تدابیر لازم برای امنیت انتخابات پیش بینی شده است

تدابیر لازم برای امنیت انتخابات پیش بینی شده است

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه براساس اطلس امنیتی کشور را سه منطقه قرمز، زرد و سفید تقسیم کرده ایم، گفت: تدابیر لازم برای امنیت انتخابات پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالفقاری امروز در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره با اشاره به تدوین اطلس امنیتی انتخابات گفت: در این اطلس مناطق قرمز، زرد و سفید شناسایی شدند و برای مناطقی که درگیری و تنش در انتخابات گذشته داشتیم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی توضیح داد: براساس انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی، سه منطقه را در این اطلس شناسایی کرده ایم که مناطقی که تکرار درگیری و تنش داشت به عنوان منطقه قرمز شناخته شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: همچنین مناطقی که به صورت موردی تنش و ناامنی در آن وجود داشت به عنوان مناطق زرد و مناطقی که هیچگونه تنش و درگیری در آن وجود نداشت به عنوان مناطق سفید شناسایی شد.

وی گفت: برای انتخابات سال جاری تمامی شهرها و استان های کشور براساس مناطق قرمز، زرد و سفید شناسایی و تقسیم بندی شده اند اما در عین حال توجه به این موضوع مهم است که احتمال بروز عناصر یا پدیده های خاص وجود دارد که در این زمینه غفلت نمی کنیم.

ذوالفقاری خلطرنشان: درست است که جغرافیای انتخاباتی برخی مناطق سفید ترسیم شده اما احتمال وجود پدیده ای جدید و بروز تنش را پیش بینی کرده ایم و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

 

 

کد N1074566

وبگردی