آفتاب
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

استقبال از ثبت‌نام برای مجلس خبرگان نشان از احساس مسئولیت نخبگان دارد

استقبال از ثبت‌نام برای مجلس خبرگان نشان از احساس مسئولیت نخبگان دارد

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به روند ثبت‌نام‌ها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: این استقبال از سوی نخبگان کشور برای ثبت‌نام در انتخابات حاکی از آن است که همه برای شرایط کنونی نظام و انتخابات احساس مسئولیت و وظیفه سنگین می‌کنند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه ثبت‌نام‌ها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نشان از آمادگی نخبگان جامعه برای پذیرش دو مسئولیت مهم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دارد، اظهار کرد: انتظار مردم کشورمان این است کسانی که می خواهند در معرض انتخاب مردم قرار گیرند خود را دارای صلاحیت کافی و لازم در پذیرش این مسئولیت‌های مهم بدانند و برای خدا و حفظ نظام اسلامی و منافع و مصالح ملی به ویژه دفاع از اقتدار ملی و انسجام اسلامی ملت در این صحنه پا بگذارند.

ترقی افزود: کسانی که پا به عرصه انتخابات می‌گذارند هنگام ثبت‌نام با خدای خود عهد کنند که اخلاق مداری را در عرصه رقابت‌های سیاسی رعایت کنند تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا در کشور برگزار کنیم.

وی با اشاره به تنوع شخصیت‌ها برای ثبت‌نام در انتخابات تصریح کرد: استقبال از ثبت‌نام‌ها نشان از آن دارد که همه اقشار جامعه با سلایق گوناگون آمادگی دارند در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی در عرصه این رقابت شرکت کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، خاطرنشان کرد: قانون‌مداری و پایبندی همه به قانون می‌تواند رقابت سلایق گوناگون را در مسیر انتخابات صحیح هدایت کند،‌استقبالی که تا به حال از ثبت‌نام در عرصه رقابت برای مجلس خبرگان را شاهد بوده‌ایم نشان می‌دهد که همه اعضای جامعه چه در مقام رأی‌دهنده و چه در مقام انتخاب شونده از هیچ تلاشی برای حفظ اقتدار و هویت انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

کد N1074439

وبگردی