آفتاب
غرضی در جمع خبرنگاران:

چند سال در خدمت علمای نجف درس خواندم/فقیه متجزی هستم

چند سال در خدمت علمای نجف درس خواندم/فقیه متجزی هستم

داوطلی شرکت در انتخابات خبرگان گفت: چیزهایی که بنده در فقه یاد گرفتم و به آن هم عمل کردم و هم چند سالی در خدمت علما در نجف بودم و در درس خارج فقه آنها شرکت کردم.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد غرضی عصر امروز یکشنبه با حضور در محل ستاد انتخابات برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه من در فقه تفقه کردم و در زندگی شخصی، اجتماعی و تدبیر امور مردم به کار بردم اظهار کرد: من از خبرگان سوال کردم چه کسی می تواند کاندیدا شود که آنها فرمودند هرکسی که امتحان بدهد و قبول شود می تواند کاندیدا شود. من هم به عنوان یک عامل فقه بعد از ۶۰ سال تشخیص دادم که امتحان دهم و برای همین آمدم و ثبت نام کردم.

غرضی تاکید کرد: چیزهایی که بنده در فقه یاد گرفتم و به آن هم عمل کردم و هم چند سالی در خدمت علما در نجف بودم و در درس خارج فقه آنها شرکت کردم من را به اینجا رساند که برای خودم به عنوان یک فقیه متجزی یک ارزشی قائل باشم و فکر می کنم این توان را داشته باشم که به سوالات حکومتی در امور فقه پاسخ بدهم.

وی گفت: همه صحبت های من در انتخابات ریاست جمهوری فقیهانه بود بنابراین هیچکس نتوانست به آن ایراد بگیرد.

غرضی در پاسخ به این سوال که آیا در لیست های انتخاباتی جناح های سیاسی قرار خواهید گرفت یا خیر خاطرنشان کرد: من هرگز در امور سیاسی عضو گروه سیاسی نبودم و همیشه جزو کسانی بودم که با مردم کار کردم.

کد N1074032

وبگردی