آفتاب
رئیس قرارگاه عمار :

یک جنگ جهانی بی‌سر و صدا در سوریه در جریان است

یک جنگ جهانی بی‌سر و صدا در سوریه در جریان است

رئیس قرارگاه عمار معتقد است: عربستان در باتلاق یمن، نه راه پیش دارد نه راه پس.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان ، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در جمع مسئولین و دانشجویان وظیفه مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پداه سمنان، با اشاره به چرایی حضور عربستانی‌ها در مذاکره با یمنی‌ها، اظهار کرد: خاندان آل سعود امروز در باتلاقی گیر افتاده و برای اینکه آبرومندانه از این میدان جنگ خارج شود دست به سوی قدرت‌ها دراز کرده است.

وی،با اشاره به موفقیت یمنی‌ها، ادامه داد: سعودی‌ها چنان در این باتلاق گیر افتادند که امروز حاضرند در مذاکرات شروط یمنی‌ها را هم بپذیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه به تجزیه و تحلیل نقش ولایت و جایگاه ولی فقیه در تحولات منطقه پرداخت و تصریح کرد: فلسفه امامت این است که وجود امام در جامعه اسلامی امری حیاتی است تا دیگران راه را پیدا کرده و هرگز از راه راست منحرف نشوند.

طائب اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها در تحولات سال‌های اخیر منطقه با درایت و هوشمندی خود باعث شدند که جبهه مقاومت در مقابل استکبار و گروه های تروریستی و از جمله تروریست های تکفیری داعش موفق عمل کنند.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه شکست، سرنوشت محتوم تروریست های تکفیری است، خاطرنشان کرد: امروز این گروه ها به جایی رسیدند که دیگر حتی نمی توانند قدمی به جلو حرکت کنند و هر روز خوارتر ،کوچکتر و تنها تر از گذشته می شوند.

طائب به تحولات سوریه اشاره و اظهار کرد: امروزه در سوریه یک جنگ جهانی سوم بدون سر و صدا در جریان است .

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مردمی سوریه به خوبی در مقابل گروه‌های تروریستی و جبهه استکبار ایستادگی کردند، گفت: خوشبختانه به یاری خداوند شرایط در این کشور به نفع محور مقاومت و جبهه حق، هر روز بهتر از دیروز می شود و ارتش سوریه و نیروهای مردمی توانسته اند مناطق وسیع و مهمی از خاک سوریه را از تصرف داعشی‌های تروریست خارج کنند.

انتهای پیام

کد N1073561

وبگردی