آفتاب
نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا،

حضور چهره‌های جوان در انتخابات خبرگان در اقبال مردم تاثیرگذار است

حضور چهره‌های جوان در انتخابات خبرگان در اقبال مردم تاثیرگذار است

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه حضور چهره‌های جوان و جدید در انتخابات مجلس خبرگان می‌تواند باعث حضور جدی‌تر مردم در این انتخابات شود‌، گفت: قطعا حضور این چهره‌ها می‌تواند در اقبال مردم در این انتخابات تاثیرگذار باشد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به تحلیلی از حضور چهره‌های جدید و جوان در انتخابات مجلس خبرگان پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان هرچقدر افراد توانمند و شایسته در خبرگان حضور پیدا کنند قوت قلبی برای تقویت جایگاه رهبری خواهد بود.

وی افزود: بعد از امام مقام معظم رهبری به عنوان یک خیمه‌ای بودند که اگر این خیمه استوار نبود وضعیت کشور ما از عراق و افغانستان و سوریه بدتر بود؛ بنابراین آنهایی که با طرح مسائل حاشیه‌ای شائبه‌هایی را در ذهن مردم ایجاد می‌کنند باید مراقب حرف‌ها و گفتارشان باشند تا خدای ناکرده آسیبی به این جایگاه وارد نشود. باید قدرشناس وجود چنین جایگاه بسیار محکمی در قانون اساسی باشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه حضور چهره‌های جوان در انتخابات خبرگان تاثیرگذار است گفت: چهره‌هایی باید در مجلس خبرگان حضور داشته باشند‌ که دارای شرایط لازم برای حضور در چنین جایگاه بسیار رفیعی باشند.

نعمتی تاکید کرد که حضور چهره‌های جوان و جدید می‌تواند در اقبال مردم در انتخابات تاثیر گذار باشد و حضور مردم را فعال‌تر کند.

وی در پایان حضور حجت‌الله سید حسن خمینی نوه امام (ره) را به عنوان یکی از چهره‌های جوان در انتخابات مجلس خبرگان برشمرد و گفت: با توجه به درجه و رتبه بندی علمی که نوه امام دارد ایشان می‌تواند در انتخابات تاثیرگذار باشد و قاعدتا چهره‌هایی از این دست باعث رونق در انتخابات می‌شوند.

انتهای پیام

کد N1071978

وبگردی