آفتاب
محمدی:

برگزاری مسابقات قرآن وحدت‌آفرین است

برگزاری مسابقات قرآن وحدت‌آفرین است

به گفته رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یکی از اهداف برگزاری مسابقات قرآن نشان دادن وحدت موجود بین مردم در ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی محمدی در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده‌اند تا بین شیعیان و اهل تسنن تفرقه ایجاد کنند، گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات نشان دادن وحدت حاکم و موجود بین مردم در ایران اسلامی است.

وی گفت: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی برگرفته از قرآن کریم بتوانیم صلابت و قدرت ایران اسلامی را حفظ کنیم و همانگونه که در دفاع مقدس ثابت کردیم نشان دهیم که کسی نمی‌تواند به این سرزمین چشم طمع داشته باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: در سایه تعالیم قرآن کریم اجازه نخواهیم داد به بهانه شیعه و سنی بین مسلمانان اختلاف بیندازند و این از فرهنگ قرآنی ماست و آن را ثابت کرده‌ایم.

وی وحدت را از مهمترین آثار برگزاری مسابقات قرآنی دانست و گفت: با برگزاری این مسابقات خواهیم توانست اسلام واقعی را در برابر اسلام دروغین و آمریکایی معرفی کنیم.

محمدی با بیان اینکه امیدوارم برگزاری این مسابقات مایه دلگرمی، همدلی و همزبانی همه اقشار جامعه باشد، گفت: امیدواریم در سایه قرآن همه مردم ایران اسلامی همچون گذشته با همدلی و همزبانی در کنار هم زندگی کنند.

وی در ادامه بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات 623 نخبه قرآنی کشور در کرمانشاه حاضر شده‌اند، ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه منشاء خیر و برکت باشد.

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 آذر تا پنجم دی به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

کد N1071933

وبگردی