آفتاب
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران خبر داد:

ثبت نام 16 نفر در تهران برای انتخابات خبرگان

ثبت نام 16 نفر در تهران برای انتخابات خبرگان

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران از ثبت‌نام 16 نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اصغر ناصربخت صبح امروز در بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو روز گذشته 16 نفر برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند که سه نفر آنها شاخص هستند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبین نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از ساعت 8 صبح امروز کار ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران و همزمان در وزارت کشور آغاز شده است و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت. داوطلبین برای ثبت‌نام باید به فرمانداری‌های مربوطه حوزه انتخابیه خود مراجعه کنند و برای حوزه انتخابیه تهران،‌ پردیس، شهرری و شمیرانات باید به فرمانداری تهران یا وزارت کشور مراجعه کنند.

ناصربخت همچنین یادآور شد: شرایط ثبت‌نام کنندگان و مدارک مورد نیاز در سایت فرمانداری درج شده است که اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، عکس، آخرین مدرک تحصیلی (حداقل فوق لیسانس یا معادل آن)، اصل کارت پایان خدمت و گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال از مدارک ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران، ادامه داد: در فرم پیش‌ثبت‌نام مشخصات داوطلبین ثبت می‌شود و پس از احراز هویت توسط نمایندگان ثبت احوال و پست با ثبت مدارک در سیستم در پایان برای پیگیری یک کد ملی به آنها داده خواهد شد.

وی در پایان به داوطلبین نمایندگی توصیه کرد: ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا روند ثبت‌نام سریع‌تر انجام شود.

به گزارش ایسنا، صبح امروز عیسی فرهادی،‌فرماندار تهران و علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران از نحوه ثبت‌نام داوطلبین نمایندگی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

انتهای پیام

کد N1071574

وبگردی