آفتاب

حاشیه‌نگاری کوتاه از فرمانداری در دومین روز ثبت‌نام کاندیداها

حاشیه‌نگاری کوتاه از فرمانداری در دومین روز ثبت‌نام کاندیداها

در دومین روز از مهلت ثبت‌نام متقاضیان ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری تعدادی برای طی مراحل ثبت‌نام کاندیداتوری در فرمانداری تهران حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درهای فرمانداری تهران از ساعت 8 صبح امروز به روی متقاضیان کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری گشوده شد.

متقاضیان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 16 برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران مراجعه کنند.

در ابتدای صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین عبدالوهاب میراشرفی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهر تهران در بازدید خود از فرمانداری بر وجود نظارت قانونی بر روند ثبت‌نام تأکید و خاطرنشان کرد که نظارت در مرحله ثبت‌نام شامل نظارت بر کامل بودن مدارک متقاضیان برای شرکت در انتخابات است.

وی همچنین در مورد برخورد با تبلیغات احتمالی و زودهنگام کاندیداهای انتخابات‌های پیش‌رو، اظهار کرد: قوه قضائیه پیگیر این موضوع است.

از حاشیه‌های ثبت‌نام امروز متقاضیان مجلس خبرگان رهبری حضور فردی به نمایندگی از یک کاندیدا بود که این فرد به دلیل اطلاع نداشتن از شرایط ثبت‌نام برای موکل خود به فرمانداری تهران مراجعه کرده بود اما حین تکمیل مرحله ثبت‌نام توسط ناظران در فرمانداری متوجه اشتباه خود شد و برای انجام ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کرد.

همچنین داوطلب دیگری که به فرمانداری تهران مراجعه کرده بود پس از کسب اطلاع از شرایط کاندیدا شدن به دلیل نقص در مدارک خود ستاد انتخابات استان تهران را ترک کرد و ساعاتی بعد پس از تکمیل مدارک مورد نیاز مراحل ثبت‌نام خود را طی نمود.

این فرد خاطرنشان کرد که قصد دارد جهت حضور در مجلس شورای اسلامی نیز کاندیدا شود.

***

گزارش‌های ایسنا از دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا و اینجا بخوانید.

انتهای پیام

کد N1070901

وبگردی