آفتاب
معاون سیاسی آذربایجان غربی:

اموال دولتی له یا علیه کسی استفاده نشود

اموال دولتی له یا علیه کسی استفاده نشود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم داشتن شجاعت برای عمل به مر قانون و اعتقاد به حق الناس بودن آراء مردم به عنوان اصلی‌ترین الویت‌ها برای انتخاب مجریان برگزاری انتخابات سالجاری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در همایش معاونین فرمانداران و بخشداران آذربایجان غربی بر رعایت اصل بی‌طرفی فرمانداران و بخشداران در انجام وظایف قانونی خود به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و فارغ از تنش‌های سیاسی تأکید و اظهار کرد: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و فارغ از تنش‌های سیاسی از اصلی‌ترین ماموریت‌های مسئولان برگزاری انتخابات در سالجاری است.

وی با تأکید بر لزوم گسترش نشاط سیاسی در استان آذربایجان غربی گفت: احزاب سیاسی شناسنامه‌دار که طبق قانون می‌توانند درعرصه انتخابات حاضر باشند باید برای حضور فعال در این عرصه وارد عمل شوند.

وی افزود: مجریان و نمایندگان ستاد انتخابات در شهرستان‌ها باید سیاست‌های دولت را به خوبی اجرا کنند و دقت کنیم تا از اموال دولتی له یا علیه کسی استفاده نشود و تلاش کنیم زمینه برای حضور هرکسی که فکر می‌کند می‌تواند در صحنه انتخابات وارد شود، باز شود.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی همچنین تاکید کرد: ما باید امکانات لازم را برای هرکسی که در خود آمادگی حضور در انتخابات را می‌بیند فراهم کنیم و شرایط و امکانات برگزاری انتخابات را نیز طوری فراهم کنیم که مردم به راحتی رای خود را به صندوق بیاندازند و یک مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از شکل‌گیری سیاست اعتدال‌گرایی دولت تدبیر و امید، از حضور جناح ها و احزاب مختلف در بدنه دولت و از همه مهم‌تر حمایت مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید وتیم مذاکره کننده هسته‌ای به عنوان نمونه های بارز مشی اعتدال در دولت تدبیر و امید نام برد.

وی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی در مختومه کردن پی ام دی و لغو 12 قطعنامه قبلی آژانس علیه ایران گفت: امروز علی‌رغم برخی نگاه‌های منتقد، اکثر کشورها و دولت‌ها به حق هسته‌ای کشورمان معتقد و معترف هستند.

وی ادامه داد: همه کشورها به دنبال منافع ملی خود هستند و ما نیز در این مذاکرات به دنبال منافع خود بودیم و توانستیم به حداکثر منافع خود دست پیدا کنیم و الان دنیا به این نتیجه رسیده که تحریم‌ها اثرگذار نبوده و اذعان می‌کنند که چاره‌ای جز توافق نداشتند و این‌ها توفیقاتی است که با درایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و اهتمام دولت حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، کنترل و مهار تورم را از دیگر اقدامات مثبت دولت برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید علی رغم وجود شرایط دشوار و مشکلات و تنگناهای اقتصادی، توانست با تکیه بر خرد جمعی و برنامه ریزی‌های هوشمندانه و دقیق، روند افسار گسیخته تورم را کنترل و شرایط را برای تحقق رشد اقتصادی مثبت فراهم کند.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی‌های دقیق و تبلیغ دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم به عنوان اصلی ترین وظیفه نمایندگان دولت در استان و شهرستان‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N1070736

وبگردی