آفتاب
مقیمی در جمع خبرنگاران خبر داد:

ثبت نام ۶۵ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان تا این لحظه

ثبت نام ۶۵ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان تا این لحظه

رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۶۵ نفر در انتخابات مجلس خبرگان در سراسر کشور تا این لحظه خبر داد و گفت: علاوه بر تهران، در سایر استان ها نیز داوطلبان زن برای انتخابات خبرگان داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا این لحظه ۶۵ نفر در سراسر کشور برای شرکت در رقابت های انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کردند.

وی خبر از آمادگی وزارت کشور و همچنین ۳۱ فرمانداری در سراسر کشور برای ثبت نام از داوطلبان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا این لحظه با هیچ مشکلی مواجه نبودیم و در تهران و سایر استان ها آمادگی کامل برای ثبت نام از داوطلبان انتخاباتی داریم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه هر روز از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۳۰ داوطلبان می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند، افزود: از داوطلبان می خواهیم که مدارک مورد نیاز همراهشان باشد تا روند ثبت نام با سرعت انجام شود.

مقیمی همچنین در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شنبه ۲۸ آذر ماه هیات های اجرایی معرفی می شوند و همزمان نیز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور انجام می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه علاوه بر تهران، در سایر استان ها نیز داوطلبان زن برای انتخابات خبرگان داشته ایم، توضیح داد: منع قانونی برای این کار وجود ندارد، اما صلاحیتشان با شورای نگهبان است.

کد N1069878

وبگردی