آفتاب
پس از اقامه نمازجمعه این هفته در تهران و 10 استان کشور

تظاهرات اعتراض‌آمیز ملت ایران به کشتار شیعیان نیجریه برگزار می‌شود

تظاهرات اعتراض‌آمیز ملت ایران به کشتار شیعیان نیجریه برگزار می‌شود

تظاهرات اعتراض‌آمیز در محکومیت کشتار بی رحمانۀ شیعیان نیجریه و اهانت به مقدسات دینی، جمعۀ این هفته، پس از اقامۀ نماز جمعه در تهران و 10 استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دنبال حملات وحشیانه و کشتار بی رحمانۀ شیعیان نیجریه، توسط ارتش نیجریه و گروه‌های تکفیری و تروریست بوکوحرام با صدور اطلاعیه‌ای دعوت و فراخوان عمومی، ضمن محکومیت شدید این گونه اقدامات تفرقه افکنانه، خائنانه و کشتار ددمنشانه، اعلام کرد:

تظاهرات اعتراض‌آمیز در محکومیت کشتار بی رحمانۀ شیعیان نیجریه و اهانت به بزرگان و علمای دینی و مقدسات، جمعۀ این هفته (27 آذر ماه)، پس از اقامۀ نماز جمعه برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:

«ملت شهید پرور و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در اعتراض به کشتار وسیع و قتل عام شیعیان نیجریه توسط گروه تکفیری و تندروی بوکوحرام، تحت حمایت‌های ارتش آن کشور با برگزاری تظاهراتی در برخی از استان‌های کشور، خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه اقدامات و توطئه‌ها علیه اسلام و مسلمانان فریاد می‌کند.

این تظاهرات اعتراض آمیز همزمان پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعه در تهران و 10 مرکز استان کشور شامل شهرهای ( مشهد، اراک، اردبیل، شیراز، زنجان، همدان، قزوین، بندرعباس، قم و اصفهان ) برگزار می‌شود.

این حملات وحشیانه و توهین به علما به ویژه روحانی برجسته و رهبر شیعیان نیجریه، شیخ زکزاکی و جسارت به اماکن مقدسه توطئه جدید غرب با حمایت‌های همه جانبۀ رژیم کودک کش آل سعود است که به منظور ایجاد اختلاف و درگیری بین اقوام و مذاهب مختلف مسلمانان طراحی شده و نشان از ترس و استیصال فزایندۀ استکبار و رژیم آل سعود از افزایش قدرت معنوی و نفوذ اسلام و مسلمانان در میان مردم به ویژه نقش پررنگ شیعیان نیجریه در این امر و افزایش وحدت و انسجام میان مسلمانان است.

حمله به علما، منازل و بیوت آنان و جسارت و توهین به مقدسات و اماکن مقدسۀ دینی از هر نظر و نگاهی محکوم بوده و بایستی حرمت علما و بزرگان دینی حفظ و از اماکن مقدس دینی حفاظت و پاسداری شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با عرض تسلیت مجدد به خانواده‌های دغدار این شهدا، از عموم مردم شجاع و همیشه در صحنۀ بویژه نمازگزاران جمعه دعوت می‌کند تا با حضور انقلابی و پر شور خود در این تظاهرات اعتراض آمیز، حمایت خود را از شیعیان مظلوم و شهدای نیجریه اعلام و فریاد خشم و نفرت خود را از کشتار شیعیان به گوش جهانیان برسانند.»

انتهای پیام

کد N1069561

وبگردی