آفتاب

کوهکن: جبهه پیروان در انتخابات با محوریت وحدت ذیل شورای فقها عمل می‌کند

کوهکن: جبهه پیروان در انتخابات با محوریت وحدت ذیل شورای فقها عمل می‌کند

تسنیم نوشت: نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تشکیل و ادامه روند جلسات شورای هماهنگی اصولگرایان با محوریت جامعتین برای اجماع در انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری، گفت:جبهه پیروان در انتخابات با محوریت وحدت ذیل شورای فقها عمل می‌کند.

محسن کوهکن با اشاره به اجماع اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، گفت: آنچه از مباحث مطروحه در رسانه ها بر می آید اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در حوزه تهران به دنبال تدوین لیستی 30 نفره هستند. اصولگرایان به دنبال لیستی واحد درتهران هستند تا از چند لیستی اجتناب شود.
کوهکن با بیان اینکه سلایق مختلف اصولگرایی درسایر استان ها از مدت ها پیش بحث انتخابات را دنبال می کنند، افزود: خبر اجماع اصولگرایان در تهران موجبات تقویت روحیه در سایر استان ها می شود.
نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تشکیل و ادامه روند جلسات شورای هماهنگی اصولگرایان با محوریت جامعتین برای اجماع در انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری، تصریح کرد: احزاب و شخصیت‌های اصولگرا با وجود سلایق مختلف به دنبال همگرایی هستند و فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در این راستا درصد موفقیت اصولگرایان در انتخابات پیش رو را افزایش می دهد.
کوهکن ادامه داد:اصولگرایان به نقش روحانیت در جامعه اعتقاد راسخ دارند و همواره محور وحدت خود را در فعالیت‌های سیاسی بر مدار مراجع تقلید و بزرگان دین قرار داده‌اند و با توجه به مقبولیت روحانیت در بین آحاد جامعه، مردم به فهرست مورد تائید روحانیت اعتماد می کنند؛لذا جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات، معتقد به وحدت اصولگریان ذیل شورای فقها هستند.
وی با تاکیدبراینکه در جبهه اصولگرایی هیچ فرد یا گروهی به دنبال واگرایی نیست، تصریح کرد: فعالیت های انتخاباتی گذشته نشان داده هرگاه همگرایی اصولگرایان افزایش یافته به آن اندازه درصد موفقیت بالا رفته است.
نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه این جبهه در عرصه انتخابات حضوری فعال دارد، گفت: فعالیت جبهه پیروان در انتخابات پیش رو، در راستای همراهی با روحانیت و تصمیمات کلان اتخاذ شده در این چارچوب است و این جبهه به دنبال تکروی و مجزا عمل کردن از این مجموعه نیست.
27213

 

کد N1069535

وبگردی