آفتاب
رئیس قوه قضائیه:

دفاع از مظلومیت مسلمانان، عامل حضور ایران در خارج از مرزهاست

دفاع از مظلومیت مسلمانان، عامل حضور ایران در خارج از مرزهاست

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی در بیرون از مرزها حضور دارد، به‌خاطر دفاع از مظلومیت مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در همایش " بصیرت، ضرورت عصر حاضر " با بیان این‌که «نظام انقلاب اسلامی، نظامی با برکت خون شهداست» خاطرنشان کرد: برای اینکه در این نظام ارزیابی درستی داشته باشیم، باید نکات مثبت و منفی را در کنار یکدیگر ارزیابی کنیم.

لاریجانی با اشاره به این‌که «این نظام امروز مقتدرتر از هر نظام دیگری است» افزود: در طول این مدت آنچه می‌توانستند به نظام ضربه بزنند، انجام دادند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه «تحریم‌های بی سابقه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی را شاهد بودیم» خاطرنشان کرد: دوست و دشمن اذعان دارد که قدرت این نظام در داخل و خارج کشور وجود دارد.

وی ساختار نظام جمهوری اسلامی را مردم سالاری دینی برشمرد و گفت: این ساختار نظام سیاسی در جمهوری اسلامی است که بنیان‌های لیبرال دموکراسی را به لرزه انداخته است.

رئیس قوه قضائیه قطعنامه‌های حقوق بشری علیه ایران را ابزار تبلیغ غرب دانست و تصریح کرد: با آرای مردم، جمهوری اسلامی پا گرفته است.

آملی‌لاریجانی با اشاره به سخنان پیتربرگر - جامعه شناس در سال 1960- گفت: وی در دهه 60 میلادی در نظریه‌ای اذعان کرد، جوامع به سوی سکولاریزم می‌رود. اما اکنون پس از 40 سال با اشاره به کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی، نظریه خود را تغییر داده و اظهار داشته که مردم به سوی دین رجوع خواهند کرد.

آملی‌لاریجانی قدرت نرم را قدرت جذب قلوب مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی در بیرون از مرزها حضور دارد، به‌خاطر دفاع از مظلومیت مسلمانان است.

انتهای پیام

کد N1069494

وبگردی