آفتاب
استاندار تهران خبر داد

شهرری مقصد سومین مرحله سفر رییس جمهوری به استان تهران

شهرری مقصد سومین مرحله سفر رییس جمهوری به استان تهران

استاندار تهران از سفر رییس جمهوری به شهرستان ری خبر داد و افزود: این سفر دوم دی ماه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحسین هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به مقصد سومین مرحله سفر رییس جمهوری به استان تهران گفت: آقای روحانی در این مرحله به شهرری سفر خواهند کرد و مردم این شهرستان میزبان کاروان دولت تدبیر و امید خواهند بود.

وی افزود: در جریان این سفر پیش‌بینی شده در صورت تایید دو پروژه توسط رییس جمهور افتتاح شود و همچنین شهرک‌های تخصصی نیز که جزو اولویت‌های کاری استان تهران است مانند شهرک‌های صنعتی چوب و مبلمان و پوشاک نیز در این سفر توسط ایشان افتتاح خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد: در صورت تایید 400 هکتار شهرک صنعتی پوشاک و 2 هزار و 500 هکتار منطقه ویژه صنعتی توسط ایشان در جریان این سفر افتتاح خواهد شد.

همچنین پروژه تصفیه خانه‌ای که برای تصفیه آبی که از سد ماملو منشا می گیرد نیز افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به 10 هزار هکتار سیستم آبیاری تحت فشار به عنوان دومین پروژه‌ای که در سفر رییس جمهور افتتاح می شود گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید تنها 32 هزار هکتار از مزارع زیر سطح کشت در استان تهران تحت آبیاری تحت فشار بود که مقرر شده تا پایان دولت یازدهم به همین میزان به مزارعی که با سیستم تحت فشار آبیاری می شوند افزوده شود. سال گذشته نیز 10 هزار هکتار از مزارع تحت این سیستم آبیاری می‌شدند.

انتهای پیام

کد N1069327

وبگردی