آفتاب

معاون اول رییس جمهور به استان لرستان می‌رود

معاون اول رییس جمهور به استان لرستان می‌رود

استاندار لرستان از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، هوشنگ بازوند گفت: با هماهنگی و رایزنی‎های انجام شده اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اسفندماه به لرستان سفر می کند.

وی بیان کرد: در دیدار روز گذشته با دکتر جهانگیری علاوه بر گزارشی از روند طرح‎های توسعه‎ای، عمرانی، مسائل و مشکلات لرستان توسط مدیریت ارشد اجرایی، از وی برای سفر به استان دعوت شد.

استاندارلرستان اضافه کرد: در این جلسه گزارش جامعی از وضعیت اعتبارات، طرح ها، چالش های تولیدی و اقتصادی استان وسایر مباحث در مسیر روند آبادانی استان ارائه و راهکارهای مورد نظر بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص تخصیص اعتبار بانک مرکزی برای خرید دین چک‎های مدت‎دار تولیدکنندگان واحدهای صنعتی و اقتصادی به طور مفصل بحث و بررسی شد، اظهار کرد: در این دیدار نسبت به تامین اعتبار سرمایه در گردش کارخانه نساجی بروجرد از طریق صندوق توسعه ملی قول مساعد داده شد. تخصیص اعتبار سد معشوره در سال 95 و ادامه عملیات اجرایی این سد و پیگیری در راستای تامین اعتبار سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مشکل دار استان نیز در حضور معاون اول رییس جمهوری طرح و ارایه راهکار شد.

بازوند تصریح کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان، سدحوضیان، پتروشیمی خرم‎آباد و دو واحد پست برق 400 کیلوواتی به بهره‎برداری خواهند رسید.

انتهای پیام

کد N1069098

وبگردی