آفتاب
در بیست و هشتمین سالروز تاسیس؛

جنبش حماس ارتش سایبری تشکیل می‌دهد

جنبش حماس ارتش سایبری تشکیل می‌دهد

همزمان با بیست و هشتمین سالروز تاسیس جنبش حماس، مسئولان این جنبش سنگ بنای تاسیس ارتش سایبری را بنا نهادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در مراسمی به مناسبت سالروز تاسیس این جنبش در منزل اسماعیل هنیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس سنگ بنای تشکیل ارتش سایبری خود را بنا نهاد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از رهبران برجسته حماس و نمایندگان پارلمان فلسطین برگزار شد نزدیک به 250 تن از کاربران اینترنتی به هشتگ "حماس 28، hamas 28 " پیوستند.

خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز طی تماسی تلفنی با این مراسم اعلام کرد: ملت فلسطین اسرائیل را در تمامی زمینه‌ها شکست داده است و همان طور که در عرصه مقاومت از خود ابتکار و نوآوری به خرج داده است، امروز سعی در نوآوری در زمینه شبکه‌های اجتماعی را دارد.

وی افزود: برگزاری این گردهمایی با حضور فعالان رسانه‌ای در منزل اسماعیل هنیه و در سرزمین مقاومت در غزه، مفاهیم و نشانه‌های بسیار بیشتری نسبت به صرف برگزاری یک مراسم اینترنتی دارد.

مشعل تصریح کرد که "نبرد ما با اسرائیل یک نبرد مدنی و فراگیر است و خداوند متعال زمینه پیروزی ما را فراهم خواهد کرد."

در بخش دیگری از این مراسم، خلیل حیه عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که این جنبش ارتش سایبری برای خود تشکیل داده است و این مساله یکی از دلایل شکست رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: اسرائیل بیش از 500 تن را جذب رسانه‌ها و شبکه‌های ارتباط جمعی کرده است و ما هم در این گردهمایی 250 سرباز سایبری را برای دفاع از آرمان و ملت فلسطین جمع کردیم.

سامی ابو زهری، سخنگوی جنبش حماس نیز تاکید کرد که این جنبش امروز می‌تواند در کنار گردان‌های "شهید عزالدین قسام "، شاخه نظامی خود یک ارتش سایبری را هم تشکیل دهد.

ابو زهری از اقشار مختلف امت عربی و اسلامی خواست به ارتش سایبری فلسطین بپیوندند و تمامی تجارب فنی و سایبری خود را برای خدمت به مساله فلسطین به کار گیرند.

انتهای پیام

کد N1068081

وبگردی