آفتاب
نماینده خمین در نطق میان دستور؛

دولت با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جلوی سوءاستفاده دشمنان را بگیرد

دولت با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جلوی سوءاستفاده دشمنان را بگیرد

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه باید با مبارزه با فساد دست مفسدین قطع شود، گفت: دولت تلاش کند با اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جلوی سوءاستفاده دشمنان را بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدابراهیم رضایی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان نیجریه، اظهار کرد: پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در سوریه و عراق دشمنان را آشفته کرده و آنها درصدد ایجاد فتنه و آسیب به مسلمانان در سایر نقاط جهان برآمدند تا با موضوعات فرعی توجه جهان اسلام از محور مقاومت یعنی فلسطین را دور کنند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل بدانند در هر شرایطی موضوع اصلی مسلمانان فلسطین است و قضیه فلسطین هرگز فراموش نمی‌شود و همه ما از انتفاضه اخیر فلسطین حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس همچنین به مسأله انتخابات اشاره کرد و گفت: همه دلسوزان نظام بیدار باشند و بدانند که دشمنان نظام برای اجرای تخریب همه‌جانبه بسیار فعال و جدی شده‌اند و هر جا خدمت‌گذاری به مردم مطرح می‌شود که جامعه هم از آن بهره‌مند می‌شوند تلاش برای تخریب زیاد است.

وی بر ضرورت رعایت اخلاق و تلاش برای ایجاد وحدت و انسجام در جامعه تأکید کرد و افزود: در شرایطی که برای توطئه مستمر در ابعاد اقتصادی تلاش می‌شود تا بتوانند با فشار همه جانبه بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند دلسوزان به مصالح جامعه و مردم باید در این خصوص بیندیشند.

رضایی تصریح کرد: در این شرایط از دولت انتظار می‌رود با اجرای دقیق و همه جانبه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زمینه سوءاستفاده دشمنان را بگیرند و اجازه ندهند این سرمایه عظیم دستخوش منافع جناحی شود.

وی در پایان اظهار کرد: همه مسئولین و دولتمردان باید برنامه منسجمی برای مبارزه با فساد داشته باشند تا دست مفسدین قطع شود.

انتهای پیام

کد N1067040

وبگردی