آفتاب

سخنگوی گردان‌های قسام: مقاومت تا آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت

سخنگوی گردان‌های قسام: مقاومت تا آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت

سخنگوی شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن اشاره به این که کسی حق چشم‌پوشی از اصول و آرمان‌های ملی فلسطین را ندارد، تصریح کرد که گردان‌های قسام به مقاومت تا آزادی سراسر سرزمین مقدس فلسطین ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: سلاح ما که با خون هزاران شهید رنگین شده است، عامل پیروزی و زبان سخن ما با دشمن صهیونیستی خواهد بود و ما هرگز سلاح خود علیه اشغالگران را بر زمین نخواهیم گذاشت.

وی ضمن تمجید از ثبات و پایداری قهرمانانه فلسطینیان در قدس، کرانه باختری، نوار غزه و دیگر مناطق، تصریح کرد: ما با خدا عهد می‌بندیم و به شما قول می‌دهیم که همیشه در میدان دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات خویش حاضر باشیم.

ابوعبیده خاطرنشان کرد که هدف از تأسیس حماس و گردان‌های قسام زوال و نابودی رژیم صهیونیستی، برچیدن کامل اشغالگری از سرزمین فلسطین و تولد سپیده‌دمی نو برای امت اسلام است.

سخنگوی گردان های قسام تصریح کرد: کسی حق مذاکره بر سر اصول ملی فلسطین را ندارد. هدف ما آزاد سازی فلسطین، راه ما مقاومت، پایتخت ما قدس شریف و قبله‌گاه ما مسجد الاقصی است و بازگشت آوارگان و آزادی اسرا در راس اولویت‌های ما قرار دارد.

ابوعبیده بار دیگر تاکید کرد که مقاومت و رویارویی با اشغالگران صهیونیست تنها راهکار و گزینه برای رهایی از چنگال اشغال صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام

کد N1066426

وبگردی