آفتاب

پرداخت 95 درصد تسهیلات صادراتی زاهدان توسط بانک توسعه صادرات

پرداخت 95 درصد تسهیلات صادراتی زاهدان توسط بانک توسعه صادرات

رئیس بانک توسعه صادرات شعبه زاهدان گفت: بر اساس آمار شورای هماهنگی بانک‌های استان، طی سه ماه اخیر، سهم تامین‌مالی صادرات این بانک در میان سایر بانک‌های زاهدان 95 درصد است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حمیدرضا اسدی با بیان اینکه در جریان بازدید مدیرعامل بانک و تعدادی از مدیران بانک از شعبه زاهدان و دیدار با صادرکنندگان منطقه صورت گرفت گفت: میزان تسهیلات اعطایی این شعبه طی هشت‌ماه امسال‌ 110میلیارد ریال بوده است.

رئیس شعبه بانک توسعه صادرات شعبه زاهدان گفت: نیمی از صادرکنندگان نمونه استانی که امسال‌ معرفی شدند از مشتریان این شعبه هستند.

وی در ادامه به برخی از مهمترین پروژه‌های تامین مالی شده این شعبه اشاره کرد و گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل استان در صادرات سیمان با واگذاری 100 دستگاه کشنده از نمونه‌های تامین مالی شده بانک توسعه صادرات است که موجب افزایش اشتغال‌زایی و تسهیل در حمل و نقل صادرات استان شده است.

اسدی گفت: همچنین تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی صادراتی همواره مدنظر شعبه زاهدان بانک توسعه صادرات قرار دارد که علاوه بر تداوم تولید و افزایش آمار صادراتی، تاثیر به سزایی در ایجاد و استمرار شغل در استان بشود.

انتهای پیام

کد N1066054

وبگردی