آفتاب
قائم‌مقام دادگستری استان تهران:

برگزاری انتخابات آزاد، نماد تمام‌عیار دموکراسی است

برگزاری انتخابات آزاد، نماد تمام‌عیار دموکراسی است

دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان تهران صبح امروز به ریاست قائم‌مقام دادگستری استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) غلامعلی محمدی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد در هر کشور، نماد اصلی و تمام عیار دموکراسی و مردم سالاری است و زمانی که مردم به این امر اعتماد داشته باشند بطور قطع با تمام وجود و به شکل گسترده در صحنه حاضر خواهند شد که انتخابات های مهم پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همگی موید همین مطلب است.

وی افزود: نقش این ستاد در برگزاری یک انتخابات آزاد و سالم غیرقابل انکار است؛ لذا باید با ایفاء وظیفه قانونی خود موجبات ارتقای اعتماد عمومی را فراهم کند.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برخی از مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در چند جلسه اخیر ستاد مرکزی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی با مسئولیت دادستان کل کشور گفت: در متن این تصمیمات، راهبردها و راهکارهای متعدد قانونی جهت جلوگیری از تخلفات و جرایم احتمالی در خصوص انتخابات های آتی در عرصه های مختلف نهفته است که می تواند برای ستاد استان بسیار راهگشا باشد.

انتهای پیام

کد N1065567

وبگردی