آفتاب

انتقاد تودی زمان از اظهارات اردوغان در دیدار با جهانگیری

انتقاد تودی زمان از اظهارات اردوغان در دیدار با جهانگیری

یک روزنامه چاپ ترکیه در گزارشی به انتقاد از اظهارات رئیس جمهور این کشور در دیدار با معاون رئیس جمهور ایران پرداخت و نوشت: اردوغان حتی می‌خواهد در کار رسانه‌های ایران نیز دخالت کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه تودی زمان، چاپ استانبول، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که به دخالت مستقیم در فعالیت‌های خبرنگاران و رسانه‌های داخلی در این کشور مشهور است، در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران نیز تلاش کرد تا در کار رسانه‌های ایرانی که از وی و خانواده‌اش انتقاد کرده‌اند، دخالت کند.

اردوغان روز شنبه در حاشیه کنفرانس بین‌المللی سیاست بی‌طرفی در ترکمنستان در دیدار با جهانگیری که وی نیز برای شرکت در این کنفرانس به عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان سفر کرده بود، رسانه‌های ایران را مورد انتقاد قرار داد و از جهانگیری خواست تا مانع از ادامه انتقادات رسانه‌های داخلی ایران از وی و خانواده‌اش شود.

معاون اول رئیس جمهور ایران در پاسخ به اردوغان گفت که رسانه‌های ایران آزادند و تحت کنترل دولت نیستند و حتی به دولت ایران نیز انتقاد می‌کنند.

جهانگیری در ادامه گفت که اما مقامات دولتی ترکیه به طور مکرر و مستقیم اتهامات بی‌اساس را علیه ایران مطرح می‌کنند که در رسانه‌های ترکیه نیز انعکاس می‌یابد.

انتهای پیام

کد N1065525

وبگردی