آفتاب
نماینده خواف:

مسئولان در حسن اجرای برجام یار دولت باشند

مسئولان در حسن اجرای برجام یار دولت باشند

نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عزت مسلمانان در گرو وحدت است اظهار کرد: مسئولان در حسن اجرای برجام یار دولت باشند تا با توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی حماسه اقتصادی محقق شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمود نگهبان سلامی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با تبریک ماه ربیع‌الاول و در پیش رو بودن هفته وحدت اظهار کرد: یاد آور می‌شوم امروزه انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان نه تنهااز ضروری‌ترین مسائل روز به شمار می‌آید بلکه ادامه حیات آنان به این امر مهم بستگی پیدا کرده است.

وی افزود: امروزه حساسیت به اوج رسیده دنیای غرب به مسلمانان از یک سو و عدم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر از سوی دیگر و همچنین فتنه افکنی و قتل عام‌های کینه توزانه‌ی دسته جمعی و تهاجم مرگبار با سلاح‌های پیشرفته و سکوت مجامع بین‌المللی، همدلی و همسویی جهان اسلام را ضروری‌تر می‌سازد و همواره این پیام را می‌دهد که هم اکنون حیات و عزت مسلمانان در گرو وحدت است.

نماینده مردم خواف در مجلس اظهار کرد: امید است درسال همدلی و همزبانی همه‌ی مسئولان در حسن اجرای برجام یار دولت باشند تا با توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی و جذب منابع آزاد شده در اقتصاد مولد زمینه سازی رشد و شکوفایی اقتصاد فراهم آمده و حماسه اقتصادی محقق شود.

این عضوکمیسیون آموزش مجلس در بخش دیگری از نطق خود خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم در انتخابات پیش رو با حضور افراد از طیف‌های مختلف سیاسی و بها دادن به چند صدایی زمینه سازی حضور حداکثری مردم و افزایش مشارکت ملی در جهت انتخاب اصلح و شکل گیری یک مجلس توانمند و کارا که همراه ملت و حامی دولت باشند فراهم آید.

نگهبان سلامی در ادامه اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه و بودجه 95 باید عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ، تدابیر ویژه در ارتباط با حل محدودیت‌های منابع آبی کشور ، کاهش وابستگی به منابع بودجه عمومی کشور به نفت و رونق اقتصادی در حوزه‌های سود آور فراهم شود.

وی همچنین از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد تا نسبت به عملیاتی کردن نظام رتبه بندی واقعی و تجهیزات مدارس شهرستانهای خواف و رشتخوار، اقدام کند.

نگهبان سلامی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌های پیاپی و عدم حمایت این وزارت‌خانه از کشاورزان همچنین اصلاح الگوی کشت وارائه تسهیلات بانکی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام

کد N1065273

وبگردی