آفتاب
رحیم صفوی:

تهران می‌تواند به عنوان ام القری جهان اسلام مطرح شود

تهران می‌تواند به عنوان ام القری جهان اسلام مطرح شود

دبیرهمایش "ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران" تصریح کرد که تهران می تواند به عنوان ام القری جهان اسلام مطرح شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یحی رحیم صفوی در نشست هماهنگی برگزاری همایش "ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران" که با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران ، معاونان استانداری تهران، فرمانداران و جمعی از مدیران ادارات استان تهران، برگزار شد، با اشاره به مشکلات جاری استان تهران و لزوم ساماندهی و اداره بهینه آن گفت: در مقیاس استانی، ملی و بین المللی تهران به عنوان پیشانی و چهره جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود، تلاش داریم تا با راهکار های علمی و با دعوت از آنهایی که در مقیاس جهانی کارهای خوب و قابل قبولی انجام داده اند و استفاده از ظرفیت اساتید علوم مختلف دانشگاهی علاوه بر آنکه بر غنای این همایش بیفزائیم ، به نتایج روشنی برای اداره بهینه استان تهران برسیم .

صفوی با اشاره به برگزاری سومین همایش سازماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران در هفدهم و هجدهم اسفندماه امسال گفت:‌دغدغه اصلی ما موضوع ساماندهی تهران و چگونگی اداره این استان و حل مشکلات مردم است.

دبیر برگزاری همایش سازماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران ادامه داد:‌ لازم است استانداری تهران و دستگاه های مسئول دغدغه های خود را در حوزه های مختلف تهران در 10 سال آینده مطرح کند تا مشخص شود ، چه پیش بینی ها یی را بایستی برای ساماندهی تهران انجام دهیم .

صفوی با اشاره به اینکه دبیرخانه دایمی ساماندهی تهران در دانشگاه تربیت مدرس ایجاد شده است گفت:‌برای این کاربه همکاری استانداری برای بیان مشکلات و اعلام وضعیت موجود ونیاز های مطلوب نیاز است.

وی افزود:در خواست ما از استانداری تهران و دستگاه های ذیربط آن است که مطالعات خود طی چند سال گذشته را در اختیار اساتید محترم دانشگاهی قرار دهند ، تا ضمن پرهیز از انجام مطالعات موازی ، به یافته های علمی تری بر مبنای مطالعات صورت گرفته دست یابیم.

وی در ادامه تاکید کرد:‌اگر بتوانیم تهران را به یک شهر امن، آباد و با آسایش فراوان تبدیل کنیم می تواند به عنوان ام القرای جهان اسلام مطرح شود.

انتهای پیام

کد N1065239

وبگردی