آفتاب

امضای توافقنامه‌های دوجانبه میان چین و امارات

امضای توافقنامه‌های دوجانبه میان چین و امارات

مراسم امضای توافقنامه‌های دو جانبه میان چین و امارات با حضور ولیعهد ابوظبی و تعدادی از وزرا و مسئولان دو کشور در پکن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، در سفر محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور مراسم امضای توافقنامه‌های دو جانبه در کاخ ریاست جمهوری چین در پکن برگزار شد.

معاون رئیس جمهوری چین از ولیعهد ابوظبی که روز یکشنبه با هدف تقویت روابط دوستانه و همکاری‌های استراتژیک و نیز بررسی مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی مشترک وارد پکن شد، استقبال کرد.

محمد بن زاید در راس هیاتی بلندپایه شامل امل عبدالله القبیسی، رئیس مجلس فدرال، سیف بن زاید آل نهیان، وزیر کشور، حامد بن زاید آل نهیان، رئیس دفتر ولیعهد ابوظبی و جمعی از وزرا و مسئولان عالی رتبه امارات برای مدت سه روز و با هدف تقویت روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور وارد پکن شد.

ولیعهد ابوظبی با ابراز خرسندی از سفرش به چین برای تقویت روابط دو جانبه، اظهار داشت: روابط میان چین و امارات از همان ابتدا با سرعت زیادی در سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رو به پیشرفت بوده است.

انتهای پیام

کد N1065062

وبگردی