آفتاب
یک مقام مسوول اعلام کرد:

پیش نویس برنامه ششم هنوز نهایی نیست/ طرح در دولت بعد از نهایی شدن بودجه

پیش نویس برنامه ششم هنوز نهایی نیست/ طرح در دولت بعد از نهایی شدن بودجه

یک مقام مسوول در سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد که پیش نویس برنامه ششم توسعه تاکنون در دولت مطرح نشده و امکان هرگونه تغییر و حتی رد پیشنهادات مطرح شده وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، به دنبال انتشار پیش نویس لایحه برنامه ششم توسعه در برخی رسانه ها و به دنبال آن گمانه زنی ها برای شرایط بعد از اجرایی شدن آن، یک مقام آگاه در این رابطه اعلام کرد که پیش نویس مطرح شده فقط در حد پیشنهادات سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

آنطور که وی به ایسنا توضیح داده است پیش نویس برنامه ششم تاکنون حتی در هیات دولت مطرح و بررسی نشده این در حالی است که اگر لایحه بودجه ٩٥ فردا در هیات دولت نهایی شود آنگاه پیش نویس برنامه ششم توسعه در روزهای پیش رو در هفته جاری در دولت مطرح خواهد شد.

به گفته این مقام مسوول هیچ یک از مواردی که در پیش نویس برنامه مطرح شده به معنایی نهایی بودن آن نیست و ممکن است در جلسات بررسی در هیات دولت مورد مخالفت هیات وزیران قرار گرفته و رد شود و حتی در لایحه پیشنهادی به مجلس نیز قرار نگیرد.

وی این را هم گفت که موارد و بندهای پیش نویس حتی اگر مورد تأیید دولت هم قرار گیرد ممکن است در مجلس به تصویب نرسد، بنابراین آنچه در این رابطه مطرح می شود هنوز نهایی نیست و باید تا زمان اعلام و ارایه لایحه به مجلس صبر کرد.

به گزارش ایسنا به دنبال انتشار پیش نویس برنامه ششم مواردی همچون ادغام و یا انحلال برخی وزارتخانه ها در آن مطرح و مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N1063320

وبگردی