آفتاب
سید حسن نصرالله در دیدار با فرنجیه:

«میشل عون» همچنان نامزد مورد حمایت حزب‌الله برای ریاست جمهوری است

«میشل عون» همچنان نامزد مورد حمایت حزب‌الله برای ریاست جمهوری است

«سید حسن نصرالله» در دیدار با «سلیمان فرنجیه» رئیس حزب «المرده» لبنان تأکید کرد که «میشل عون» همچنان نامزد مورد حمایت حزب‌الله برای تصدی پست ریاست جمهوری لبنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «السفیر»، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با «میشل عون» رئیس حزب المرده دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار درباره بحران خلأ ریاست جمهوری در لبنان بحث و تبادل نظر کردند.

این روزنامه لبنانی در گزارش خود پیرامون جزئیات این دیدار آورده است: سید حسن نصرالله خطاب به فرنجیه رسما اعلام کرد که «میشل عون» همچنان مورد حمایت حزب الله برای تصدی پست ریاست جمهوری لبنان است.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: تا زمانی که میشل عون تمایل به ادامه کاندیداتوری برای تصدی پست ریاست جمهوری را داشته باشد ما نیز متعهد به حمایت از وی خواهیم ماند، زیرا او اولویت اول ماست.

سید حسن نصرالله در جریان این دیدار همچنین با اشاره به اخبار غیررسمی در خصوص تصمیم «سعد الحریری» برای معرفی «سلیمان فرنجیه» به عنوان نامزد تصدی پست ریاست جمهوری، گفت: گروه مقابل به منظور اختلاف افکنی در صفوف رقبای خود قصد دارد چنین طرحی را مطرح کند.

روزنامه السفیر در گزارش خود همچنین به دیدار اخیر «میشل عون» و «سلیمان فرنجیه» اشاره می کند و می افزاید: فرنجیه در دیدار با عون تأکید کرد که از کاندیداتوری وی حمایت می کند. با این حال، خطاب به عون این سؤال را نیز مطرح کرد که اگر شما شانسی برای موقفیت نداشته باشید، چه کسی از هم پیمانانتان را به عنوان جاگزین خود معرفی خواهید کرد؟ عون در پاسخ به وی گفت: تا پایان راه به کاندیداتوری خود ادامه خواهم داد.

کد N1063022

وبگردی