آفتاب

پوتین: با قدرت از نیروهای خود در سوریه حمایت می‌کنیم

پوتین: با قدرت از نیروهای خود در سوریه حمایت می‌کنیم

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه نیروی دریایی کشورش حملات دقیقی را علیه داعش در سوریه انجام داده‌اند گفت: روسیه برای حمایت از نیروهای مسلح خود و هرگونه تجاوزی که علیه ما صورت بگیرد، تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در نشستی با مسئولان نظامی و سیاسی کشورش که امروز (جمعه) در مسکو برگزار شد، گفت: می‌خواهم به همه کسانی که تلاش می‌کنند به نیروهای مسلح ما حمله کنند، هشدار دهم که ما برای حمایت از نظامیان و پایگاه‌های هوایی و زمینی خود هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مسکو با هر کشور در جنگ علیه تروریسم همکاری می‌کند گفت: نیروهای روسیه آمادگی کامل دارند تا علیه تروریسم در کنار دیگر کشورها بایستند. ما دست به اقدامات بزرگی با کمک نیروهایمان زده‌ایم و هدف ما ادامه این پیشروی‌ها است.

پوتین افزود: ما آمادگی کامل داریم از نیروهای خود در سوریه با قدرت دفاع کنیم. نیروهای ما خسارت‌های زیادی را به زیرساخت‌های داعش وارد کرده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد که نیروهای هوایی روسیه حملات دقیقی را علیه داعش در سوریه داشته‌اند.

رئیس جمهور روسیه در بخش دیگری از سخنان خود خواستار گسترش توان نظامی کشورش به ویژه در دست‌یابی به مناطق دوردست و نقل و انتقال نیرو شد. وی گفت که موشک‌های حامل کلاهک‌های هسته‌ای و سلاح‌های راهبردی روسیه باید در

انتهای پیام

کد N1062338

وبگردی