آفتاب
با حضور مقامات و چهره‌های رسانه‌ای برجسته؛

برگزاری همایش همبستگی با «المنار» در هتل «کورال بیتش» بیروت

برگزاری همایش همبستگی با «المنار» در هتل «کورال بیتش» بیروت

همایش همبستگی با شبکه «المنار» امروز پنجشنبه با حضور برخی مقامات و چهره‌های برجسته اصحاب رسانه این کشور در هتل «کورال بیتش» بیروت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، همایش همبستگی با شبکه «المنار» امروز چهارشنبه در هتل «کورال بیتش» بیروت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش برخی مقامات لبنانی و چهره های رسانه ای برجسته نیز حضور یافتند.

در ابتدای این همایش، «ابراهیم فرحات» مدیر شبکه المنار ضمن قدردانی از تمامی کسانی که از این شبکه در قبال اقدام خصمانه شرکت سعودی «عرب ست» حمایت کردند، تصریح کرد: این اقدام با اصول آزادی بیان در تعارض آشکار است.

وی در ادامه اظهار داشت: المنار همچنان به کار خود ادامه می دهد و چنین اقدامات ظالمانه ای هیچ تأثیری در روند فعالیت های این شبکه نخواهد داشت.

از سوی دیگر، «حسان فلحه» نماینده وزیر اطلاع رسانی لبنان در این همایش با بیان اینکه اقدام شرکت سعودی «عرب ست» نقض آشکار حاکمیت لبنان بود، اظهار داشت: لبنان از هیچ تلاشی برای دفاع از حاکمیت خود دریغ نخواهد کرد.

«شارل ایوب» سردبیر روزنامه الدیار نیز در این همایش تصریح کرد: نمی توانیم حمایت خود از شبکه المنار را که شکننده آیینه اسطوره ای اشغالگری صهیونیست ها است، دریغ کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: صهیونیست ها نمی توانند ما را وادار به تسلیم در برابر خواسته های نامشروع خود کنند.

از سوی دیگر، «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان در حمایت از شبکه المنار تصریح کرد: المنار شبکه ای است که در راه مقاومت شهید داده است. وی افزود: این شبکه همواره پابرجا باقی خواهد ماند، زیرا شبکه ای برای آزادگان جهان است.

سفیر تهران در بیروت در ادامه اظهار داشت: شبکه المنار همچون مقاومت درخشنده است.

«طلال سلمان» سردبیر روزنامه السفیر نیز گفت: المنار باقی می ماند و نور آن کشورهای عربی و اسلامی و همچنین کشورهای آمریکای لاتین را فراخواهد گرفت.

«علی عبدالکریم» سفیر سوریه در لبنان نیز ضمن اعلام حمایت دمشق از شبکه المنار، اظهار داشت: المنار و المیادین همواره در راستای حمایت از مقاومت تلاش کرده اند.

کد N1061858

وبگردی