آفتاب
مدیر العالم تشریح کرد؛

پشت پرده ایجاد گروههای تکفیری/ استراتژی غرب برای مقابله با ایران

پشت پرده ایجاد گروههای تکفیری/ استراتژی غرب برای مقابله با ایران

دکتر «سید احمد سادات» در سخنانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: اسلام هراسی و ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی اصلی ترین استراتژی غرب برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر «سید احمد سادات» مدیر شبکه خبری العالم که به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز سخن می گفت ضمن اشاره به فراز و نشیبهای  تمدن اسلامی  گفت که مسلمانان همزمان با ضعف دولت عثمانی و فروپاشی آن همواره مورد ظلم و تحقیر قدرتهای غربی و منطقه ای قرار داشتند و اوج این تحقیر در سنوات ۱۹۴۸ تا پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بود.

مدیرشبکه خبری العالم افزود: قدرتهای غربی برای مقابله با راهبرد تمدن سازی نوین اسلامی به اداره گروههای تکفیری در منطقه پرداختند. وی با اشاره به ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات منطقه ای آن افزود انقلاب ما در حقیقت مهر پایانی بر یکه تازی غربیها و تحقیر مسلمانان و احیای مجد و عظمت تمدن نوین اسلامی بود که نتایج  ملموس آن پس از سال ۲۰۰۰ میلادی همزمان با عقب نشینی خفت بار صهیونیستها از جنوب لبنان و پیروزیهای مکرر جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین متبلور شد.

مدیر شبکه العالم با اشاره به افزایش آمار گرویدن به اسلام در جوامع غربی گفت: همزمان با عینیت یافتن مظاهر احیا و اعتلای تمدن اسلامی شاهد بن بست در تفکر لیبرالیسم غربی بودیم که آن نیز به زودی به سرنوشت کمونیسم دچار خواهد شد و به قول معمار فقید انقلاب بایستی آن را در زباله دانی تاریخ جستجو نماییم.

سادات با اشاره به شکل گیری گروههای تکفیری در منطقه، مهمترین هدف پشت صحنه آن را مقابله با رشد روز افزون گرایش به اسلام و مقابله با امید ایجاد شده در جوامع اسلامی نسبت به احیای تمدن اسلامی دانست و اشاره کرد که امروزه سرویسهای امنیتی غربی نقش اساسی در اداره کردن گروههای تکفیری دارند و در این راستا همپیمانان منطقه ای آنها از سعودی و قطر تا ترکیه و اردن در آموزش، تمویل و تسلیح آنان نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی اسلام هراسی و ایجاد تفرقه و طایفی گری در بین امت اسلامی را اصلی ترین استراتژی غرب برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاوت دانست و اشاره کرد که در واقع این همان راهبردی است که غربیها با بکارگیری آن توانستند امپراطوری عثمانی را از هم بپاشند و منطقه اسلامی را به اجزای متعارض تبدیل کنند. 

سادات با بیان اینکه محور غربی -عربی و عبری -عثمانی امروز در سوریه به بن بست رسیده است افزود: امروزه عده و عده حزب الله در سوریه ده برابر توانایی قبل از بحران سوریه است و این امر موجبات خوف روز افزون صهیونیستها را فراهم کرده است.
 
گفتنی است، این مراسم به دعوت یادوراه شهدای علوم پزشکی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزارشده بود.

کد N1061101

وبگردی