آفتاب

وزیر دفاع آلمان در پاکستان/ اسلام آباد به دنبال تسلیحات آلمانی

وزیر دفاع آلمان در پاکستان/ اسلام آباد به دنبال تسلیحات آلمانی

وزیر دفاع پاکستان در جریان دیدار با همتای آلمانی خود در اسلام آباد تاکید کرد: پاکستان خواستار تسلیحات بیشتر از آلمان برای جنگ علیه تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری دویچه وله، خواجه آصف، وزیر دفاع پاکستان در جریان دیدار با اورسولا فوندرلاین، همتای آلمانی خود گفت: پاکستان بیش از پیش به تسلیحاتی که ماهیت دفاعی دارند و تسلیحات مفید برای جنگ با ترور نیاز دارد.

در همین حال وزیر دفاع آلمان تایید کرد: دولت برلین به دنبال همکاری نظامی نزدیک‌تر با پاکستان است. پاکستان و آلمان با یکدیگر در حال بررسی نحوه تشدید همکاری‌هایشان در جنگ علیه ترور هستند . ما و پاکستان در جنگ علیه تروریسم به سر می‌بریم.

آصف گفت: درگیری‌های کنونی حول محور مبارزه با تمامی جنبش‌های افراطی از داعش گرفته تا طالبان است. این‌ها رهبران هیولاهای مشابه هستند. تروریسم باید به طور کل نابود شود.

موضوع اصلی در جریان سفر اورسلا فوندرلاین به پاکستان وضعیت امنیتی متزلزل در افغانستان است.

وی گفت: همه ما می‌دانیم تنها زمانی صلح در این منطقه برقرار خواهد شد که همه ما در این روند سازش و جنگ علیه ترور شرکت کنیم.

وزیر دفاع آلمان افزود: این یک نشانه مثبت است که نواز شریف، نخست وزیر پاکستان و اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان کنفرانس بین المللی را امروز (چهارشنبه) در اسلام آباد افتتاح کردند.

انتهای پیام

کد N1060785

وبگردی