آفتاب
قوامی در تذکری تاکید کرد؛

مشکل سهامداران در بازار بورس حل شود

مشکل سهامداران در بازار بورس حل شود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر ضرورت حل مشکل بیکاری در کشور تاکید کرده و همچنین خواستار رفع مشکلات سهامداران در بورس شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هادی قوامی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک روز دانشجو ، اظهار کرد: سونامی بیکاری جوانان فارغ التحصیل در کشور در حال اتفاق افتادن است و براساس ضابطه بند اصل 43 قانون اساسی باید شرایط اشتغال در کشور ایجاد شود زیرا امروز تلخ‌کامی، بالا بودن نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است و تا 10 سال آینده با یک سونامی در رابطه با بیکاری مواجه خواهیم بود و اگر نظام برای این مشکل قیام نکند هزینه‌ زیادی در آینده می‌پردازیم.

وی همچنین از رییس جمهور به جهت توجه به بحث بیکاری در شورای عالی اشتغال تشکر کرد و گفت: از تمامی وزرا، مجلس،‌ دولت و قوه قضائیه در خواست داریم که فضا را برای کارآفرینی و اشتغال فراهم کنند چرا که قانونی را در این زمینه در مجلس هشتم برای بهبود فضای کسب وکار نوشته شده است.

این عضو کمیسیون برنامه مجلس همچنین با اشاره به ضرورت حل مشکل سهامدارن در بورس و پدیده خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکل سهامداران در بورس حل شود زیرا این مساله سبب کاهش 30 هزار میلیاردی ارزش سهام شده است.

انتهای پیام

کد N1059434

وبگردی