آفتاب
پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

استقلال باید با دو حریف درتبریز بجنگد/شرایط روحی بازیکنان خوب است

استقلال باید با دو حریف درتبریز بجنگد/شرایط روحی بازیکنان خوب است

سرمربی استقلال با بیان اینکه تیمش بازی سختی را مقابل تراکتورسازی پیش‌رو دارد، گفت: باید بجز جدال با تراکتور، با هوای سرد تبریز هم مبارزه کنیم.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از بارش رحمت الهی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز قرار بود دیدار تدارکاتی را با امیدهای‌مان برگزار کنیم تا بتوانیم با آمادگی هرچه بیشتر به مصاف تراکتورسازی تبریز برویم اما بارش برف این اجازه را به ما نداد و تنها توانستیم یک تمرین سبک را در گوشه‌ای از زمین کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگرچه زمان تمرین بسیار کم بود اما برای شرایط روحی بازیکنان خوب بود و آنها توانستند یک تمرین شاداب را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص برنامه تیمش تا روز یکشنبه که به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهند رفت، افزود: ما فردا به بازیکنان استراحت دادیم و روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمریناتمان را انجام می‌دهیم. از روز پنجشنبه به دلیل مرور کارهای تاکتیکی، تمرینات ما پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت و روز شنبه نیز عازم تبریز خواهیم بود.

وی همچنین تاکید کرد کرد: درست است که نتوانستیم به دلیل بارش برف تمرین خوبی انجام دهیم اما خدا را شاکرم و خوشحالم از اینکه لااقل درهای رحمتش را روی مردم ایران باز کرده و این بارش برف باعث خیر و برکت برای مردم شده است.

مظلومی در پایان و در خصوص تیم تراکتورسازی تبریز نیز گفت: روز یکشنبه بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و باید بجز تیم تراکتور، با هوای سرد تبریز هم مبارزه کنیم تا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کرده و خود را آماده رقابت بعدی با این تیم در جام حذفی کنیم.

کد N1058039

وبگردی