آفتاب

بیانیه مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد به مناسبت 16 آذر

بیانیه مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد به مناسبت 16 آذر

مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد با صدور بیانیه ای روز دانشجو را گرامی داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بنام خالق هستی و شور بخش قلبهای مجاهد که همواره در راه حق آنها را فدایی ساخته و به عنوان متعالی ترین نهاد هستی بر جهانیان ارزانی نموده است.

16 آذر رمز تبلور آرمان‌های حق طلبانه است؛ این روز مبارک همان گذرگاهی تاریخی است که دانشجویان آرمان خواه اندیشه‌های سترگ در مقابل ظلم خود را در معرض ظهور قرار داده و با لبیک به دعوت حق مبارزه با استکبار و زور گویی را کلید زدند.

مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های دانشجویان آرمانخواه که همواره در تاریخ ماندگار بوده وهستند هرگز از یاد و خاطره‌های دانشجویان فراموش نخواهد شد و همین رویه متعالی در جامعه ی دانشگاهی همواره ادامه خواهد داشت.

دانشجویان ایرانی همواره با کسب مدارج عالی علمی و پژوهشی و سرآمدی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی همواره نمایانگر قشری موثر و نظام مند واهمه ای عظیم و تهدیدی جدی برای سوءنگران میهن اسلامی ایران بوده و خاری زهر آگین در چشم استکبار جهانی اند.

ما اعضای شورای مرکزی مجمع تشکلهای اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن پاسداشت روز دانشجو به عنوان نمایندگان جنبش عظیم دانشجویی همواره در مقابل تهاجم نرم دشمن آگاهانه ایستاده و با اندیشه ای باز و نگرشی روشن با واکاوی خردمندانه و آسیب شناسی موشکافانه در مقابل نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده ایم و پیرو مرام دانشجویان مبارز، لبیک شهادت در راه حق را اعلام می داریم. باشد که شهادت روزی تمامی مجاهدان راه الهی شود.

انتهای پیام

کد N1057859

وبگردی