آفتاب

آمادگی نسبی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در تهران

آمادگی نسبی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در تهران

میزان نوشت: رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌ زمان قابل توجهی برای آمادگی برگزاری انتخابات باقی نمانده و برگزاری الکترونیک انتخابات مستلزم آموزش مجریان انتخابات است .

 سیدشهاب‌الدین چاوشی  با اشاره به وجود آمادگی نسبی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران گفت:‌در حال حاظر در انتظار اعلام نظر نهایی شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیک انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: زمان قابل توجهی برای آمادگی برگزاری انتخابات باقی نمانده و برگزاری الکترونیک انتخابات مستلزم آموزش مجریان انتخابات است.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان تهران گروه‌های سیاسی و جناح‌های مختلف باید به گونه‌ای رفتار کنند تا اخلاق انسانی و اسلامی در جریان برگزاری انتخابات مراعات شود.

چاوشی عنوان کرد:‌گروه‌های سیاسی که تنور انتخابات را گرم می‌کنند لازم است نسبت به حفظ حرمت هم اقدام کرده و در بیان دیدگاه‌ها و نظرات از سیاه‌نمایی پرهیز کنند.

معاون استاندار تهران ضمن تاکید بر نقد منصفانه در انتخابات و پرهیز از تخریب و ایجاد کدورت گفت:‌ انتخابات نمایش شکوه همبستگی ملی است و باید از این فرصت استفاده کرد تا بتوان نظرات مختلف ر ا در قالب شکل گیری سازمان های رسمی مثل مجلس و خبرگان رهبری بیان کرد.

29213

 

کد N1057056

وبگردی