آفتاب
در دهه پایانی ماه صفر:

30 هزار مترمربع از حرم رضوی کفپوش می‌شود

30 هزار مترمربع از حرم رضوی کفپوش می‌شود

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی گفت: در صورت بارش برف و ایجاد یخبندان آمادگی لازم برای پهن کردن 30 هزار مترمربع کفپوش پلاستیکی در مسیرهای تردد زائران حرم مطهر رضوی را داریم.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، محمدرضا سبزعلی اظهار کرد: در دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) و با وجود تشرف حجم عظیمی از عاشقان حضرت ثامن الحجج(ع) این اداره آمادگی دارد تا 30 هزار مترمربع کفپوش را در صورت بارش برف و یخبندان برای تسهیل تردد زائران در صحن اماکن متبرکه استفاده کند.

وی تاکید کرد: اداره خدمات عمومی و دیگر بخش‌های اماکن متبرکه در ابتدای فصل سرما آمادگی های لازم را برای مواجه با برودت آب و هوا پیدا کرده‌اند و همه روزه از ایستگاه‌های هواشناسی اطلاعات لازم را دریافت و به دیگر بخش‌ها برای لحاظ در تصمیمات خود ارسال می‌کنند.

سبزعلی تصریح کرد: تقریبا ارائه خدمت به زائران در تمامی حوزه‌ها به وضعیت جوی هوا بستگی دارد و از جمله این مسائل می‌توان به برپایی نمازهای یومیه در صحن‌های حرم مطهر، فرش آرایی در این اماکن، برگزاری مراسم"یا معین الضعفاء" و بسیاری برنامه‌های دیگر اشاره کرد.

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی با اشاره به احتمال بارش برف در ایام شهادت امام رضا(ع) و وفات نبی مکرم اسلام (ص) افزود: در صورت پیش‌بینی بارش برف، همه برف‌روب‌ها و اپراتورهای این بخش به حال آماده باش در خواهند آمد و برای رفاه تردد زائران مسیر رفت و آمد این عزیزان با کفپوش پوشیده می‌شود.

انتهای پیام

کد N1056936

وبگردی