آفتاب

دلیل مشکلات تمرین پرسپولیس در کیش چه بود؟

دلیل مشکلات تمرین پرسپولیس در کیش چه بود؟

مسئول ورزش کیش می گوید تمرینات پرسپولیس پر فشار بود و به همین علت از تمرین روی زمین شماره یک جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین جلالی مسئول ورزش کیش درباره مشکلاتی که در تمرین پرسپولیس به وجود آمد گفت: تمرین پرسپولیسی ها بر اساس برنامه ریزی قبلی آنها برگزار شد و فقط یک جلسه از تمرین آنها در زمین شماره دو برگزار شد.
جلالی درباره تمرینات پرسپولیس در زمین شماره یک کیش گفت: قرار بود تمرین پرسپولیس در زمین شماره یک برگزار شود و تمرین احساس حدادی در زمین شماره دو اما چون زمین شماره یک سال گذشته آسیب دیده بود، پیمانکار زمین به پرسپولیسی ها اجازه نداد روزهای متوالی بر روی زمین شماره یک تمرین کنند. تمرینات پرسپولیسی ها سنگین و پر فشار بود و فشار زیادی به چمن وارد می شد.
مسئول ورزش کیش در ادامه درباره آسیبی که به زمین شماره یک وارد شده بود گفت: سال گذشته در تعطیلات 50 روزه لیگ ، 12 تیم لیگ برتری به کیش آمدند و در زمین شماره یک تمرین کردند و همین باعث بی کیفیت شدن زمین شد. جلالی در ادامه گفت: البته بیشترین خرابی در مسابقات ناشنوایان به زمین وارد شد. مسابقات ناشنوایان در زیر باران برگزار شد و ما می خواستیم بازی ها را لغو کنیم اما ناظر انگلیسی مسابقات اصرار بر ادامه بازی داشت و به همین علت زمین از زیر ساخت دچار مشکل شد.
جلالی درباره برنامه ورزش استان کیش برای تاسیس زمین تمرین و ساختن کمپ گفت: ما زمین و کمپ تمرینی در حال ساخت داریم که تا ماه های آینده به بهره برداری می رسد و تمرینات تیم ها در آن زمین برگزار می شود. قرار است زمین شماره دو هم به زیر کشت برود و چمن آن ترمیم شود و تمرینات در زمین شماره دو و کمپ تمرینی برگزار شود و بازی های رسمی فقط در زمین شماره یک انجام شود.


256 43

کد N1056847

وبگردی