آفتاب
رییس ستاد انتخابات استان تهران:

فرصت کمی برای آموزش نحوه برگزاری انتخابات الکترونیک باقی مانده است

فرصت کمی برای آموزش نحوه برگزاری انتخابات الکترونیک باقی مانده است

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌ زمان قابل توجهی برای آمادگی برگزاری انتخابات باقی نمانده و برگزاری الکترونیک انتخابات مستلزم آموزش مجریان انتخابات است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدشهاب‌الدین چاوشی با اشاره به وجود آمادگی نسبی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران اظهار کرد:‌ در حال حاظر در انتظار اعلام نظر نهایی شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیک انتخابات هستیم البته زمان قابل توجهی برای آمادگی برگزاری انتخابات باقی نمانده و برگزاری الکترونیک انتخابات مستلزم آموزش مجریان انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: گروه‌های سیاسی و جناح‌های مختلف باید به گونه ای رفتار کنند تا اخلاق انسانی و اسلامی در جریان برگزاری انتخابات مراعات شود.گروه‌های سیاسی که تنور انتخابات را گرم می‌کنند لازم است نسبت به حفظ حرمت هم اقدام کرده و در بیان دیدگاه‌ها و نظرات از سیاه‌نمایی پرهیز کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان با تاکید بر نقد منصفانه در انتخابات و پرهیز از تخریب و ایجاد کدورت گفت:‌ انتخابات نمایش شکوه همبستگی ملی است و باید از این فرصت استفاده کرد تا بتوان نظرات مختلف را در قالب شکل‌گیری سازمان‌های رسمی مثل مجلس و خبرگان رهبری بیان کرد.

انتهای پیام

کد N1056521

وبگردی