آفتاب
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت:

حرکت‌های تندروها ضد انقلاب،‌ ضد رهبری و ضد نظام است

حرکت‌های تندروها ضد انقلاب،‌ ضد رهبری و ضد نظام است

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، گفت: تندروها با هنجارشکنی‌های خود می‌خواهند تنور انتخابات را سرد می‌ کنند و این کار به ضرر نظام است. به طور کلی حرکت‌های آنها ضدانقلابی، ضد رهبری و ضد نظام است.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با حملات اخیر تندروها به چهر‌های اصلاح‌طلب و بر هم زدن همایش‌های آنها، اظهار کرد: جای تأسف دارد که پس از گذشت 36 از انقلاب هنوز شاهد قانون‌شکنی هنجارستیزان هستیم. متأسفم که هنوز هنجارستیزان می‌توانند به راحتی به همایش‌ها و تجمعات قانونی حمله کنند و کارهایی دور از شأن نظام انجام دهند.

وی ادامه داد: وقتی یک تجمع قانونی شکل می‌گیرد جمعیت زیادی از مردم در حمایت از عقاید خود به آن می‌پیوندند. در این میان تندروها با جمعیت کم‌شان در این همایش‌ها حضور پیدا می‌کنند و آرامش و امنیت را از بین می برند. البته جای خوشحالی دارد که دیگر دلواپسان تندروها در میان مردم هیچ پایگاه قانونی ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: مردم متوجه شده‌اند که دلواپسان چه کسانی هستند و با چه ابزارهایی به امنیت اجتماعی و سیاسی کشور حمله می‌کنند. آنها چاقو و چماق دارند و حرف و شعارهای غیرشرعی و غیرقانونی می‌زنند.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به حملات اخیر توسط وزیر کشور، تصریح کرد: مسئول برگزاری همایش‌های قانونی وزارت کشور، استانداری و فرمانداری است. امیدواریم آقای وزیر جلوی ادامه این تندروی‌ها را با رفتاری قاطع بگیرد. شرایط کشور ما در منطقه و جهان بسیار حساس است و دو انتخابات سرنوشت‌ساز خبرگان و مجلس را هم پیش رو داریم.

انصاری در ادامه گفت: قطعاً نظر رهبری و بزرگان نظام مشارکت حداکثری تمام مردم است اما وقتی تندروها امنیت انتخابات و فضای تبلیغات را بر هم می‌زنند مردم برای شرکت در انتخابات دلسرد می‌شوند. من فکر می‌کنم که هنجارشکنان و تندروها قصدشان سرد کردن تنور انتخابات است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم شورای نگهبان چتر نظارت خود را گسترده‌تر کند تا ان‌شاءالله شاهد حضور حداکثری مردم در اسفندماه باشیم. هر اقدامی که به کاهش مشارکت مردم بیانجامد تأثیر سوئی بر آینده نظام خواهد داشت و از نظر من تمام این حرکت تندروها ضدانقلابی، ضدرهبری و ضدنظام است.

انتهای پیام

کد N1054472

وبگردی