آفتاب
یک نماینده اصولگرای مجلس مطرح کرد

پایبندی جریان سیاسی به قانون زمینه‌ساز برگزاری انتخابات در فضایی امن

پایبندی جریان سیاسی به قانون زمینه‌ساز برگزاری انتخابات در فضایی امن

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که پایبندی تمامی گروه‌ها و جریانهای سیاسی به قانون و اجرای درست آن زمینه ساز برگزاری انتخابات در فضایی امن خواهد بود.

عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: با توجه به این که قانون چارچوب‌هایی را برای فعالیت احزاب و گروهها مشخص کرده است لازم است آنها نیز در این چارچوب فعالیت‌هایشان را انجام دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور آحاد مردم باشیم.

به گفته‌ی وی، بدون فعالیت احزاب و گروه‌ها و به دنبال آن ایجاد شور و هیجان در انتخابات حماسه بزرگ خلق نخواهد شد لازم است که گروه‌ها در جهت خلق حماسه بزرگ در 7 اسفند حضوری پرشور داشته باشند.

نماینده مردم کرج با تاکید بر لزوم پایبندی دولت و مسئولان قضایی امنیتی بر اجرای قانون در ایام انتخابات گفت: لازم است مسئولان تمهیدات لازم را به وجود آورند تا فضای انتخابات امن باشد فضای امنی که همواره در کشور وجود داشته باشد.

اکبریان با تاکید بر لزوم پایبندی تمامی گروهها به قوانین اساسی گفت: کسی که می‌خواهد کاندیدا و نماینده شود باید قانون را قبول داشته و به آن پایبند باشد چرا که همین پایبندی به قانون زمینه ساز برگزاری انتخابات در فضای امن و به دنبال آن برگزاری انتخابات با شکوه خواهد شد.

وی همچنین در توصیه‌ای به جریانات سیاسی گفت: جریانات سیاسی نباید انتخابات را به سمت زر و زور و تزویر ببرند چرا که در این صورت آنهایی که پولدار هستند و یا از سوی پولدارها حمایت می‌شوند وارد مجلس شده و در آن زمان دیگر آنها نماینده قدرتمندان و پولداران و نه مردم عادی هستند.

اکبریان در پایان گفت: لازم است مردم در انتخاب‌شان هوشیار و آگاه باشند و خادمین را از غیر خادمین تشخیص دهند تا انشاء‌الله مجلس آینده متشکل از نمایندگانی خوب و متدین و انقلابی و معتقد به آرمانهای نظام باشد تا در جهت کسب منافع مردم و نظام و پاسداشت خون شهدا و حفظ دستاوردهای انقلاب حرکت کند.

انتهای پیام

کد N1053737

وبگردی